God mat och spela spel

Datum: 2009-01-25 Klockan: 12:09:16 Kategori: Allmänt

Gårdagen trillade på i vanlig ordning. Jag la mig för att lyssna lite på min bok och somnade i vanlig ordning... men ja har väl det behovet just nu. Att sova mycket.

Syrran å B kom vid halv sex så då lagade vi mat. Det blev rostade rotfrukter och grönsaker med kycklin och fläskfile och sås och sedan en chocklad pannacotta. Mycket gott.

Sedan spelade vi ju spel som vi alltid gör å har skoj kring de... Mycket lyckat.

Idag ska vi bara ta de riktigt lugnt... å Daniel å jag har bestämt lite kring huset. Men om ja bara hade pengar skulle ja anlita en bra snickare som kom å gjorde allt NU.....

Många har fått mängder av snö... inte vi vår är nästan borta å det är halt å inte nått vidare väder. Ja byter gärna mot någon snödriva så det blir ljust å barnen får nått att göra.



Sugen på semla... borde åka å handla å baka... mmmm kanske vore en idee...

GÖR NI??

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: