Hälsa, akryl dåligt samvete å kläder

Datum: 2009-01-27 Klockan: 11:37:37 Kategori: Allmänt

Hälsa är något som vi all behöver. En bra sådan. Och den enda som kan se till att vi har det är vi själva. Eller?

Ja ibland undrar jag? I alla fall tycker jag att andra som inte har förståelse för andra människor i mångt å mycket ser till att andra ibland mår lite sämre. Men då vet jag att jag lägger över skuld på andra mot sitt bättre vetande. För det är väl så hoppas jag att man inte gör det av ondo?

Just nu är jag både besviken på hur jag själv reagerar samt hur andra beter sig. Jag känner mig liten och inte mycket värd.... å en del i det har vi alla så jag är inte den som ska ge andra skuld.

Skuld... vem bär den? Alltid jag själv?

Svartsjuka... varför denna svartsjuka som sätter hinder från att DU å JAG har kontakt. Fan ta alla svartis brudar. Du hade varit den som kunnat bena ut detta åt mig men va va du för vän? Jag vet ärligt inte varför ja saknar dig så grymt så besviken som du gjort mig. Jag känner mig mindre värd än skiten under dina skor och så fort mitt liv går bakåt så saknar jag dig mest av allt.

Nej mitt liv är upp och ner för att inte jag fungerar. Jag fungerar inte och dagarna blir grumligt grå och jobbiga. Jag stry över så lite men ändå styrs jag av de makter som finns i min omgivning och som jag inte kan påverka fast jag vill. Jag vill bara ha det gott och jag vill ha den ro i sinnet som vi alla förtjänar.

Inget kommer vara som det varit efter denna sak.... det är jag väl medveten om och jag tar på mig skulden helt å fullt och helt. Som jag alltid gjort och som jag alltid gör. Jag är den sominte fungerar. Jag är den som felar. Jag är den som ska be om ursäkt och jag den som ska lära mig leva livet rätt och ensamt. För man blir ensam.



Vackra naglar gör mig lycklig...


Underbara kläder får mig nöjd


UNderkläder är en last



Tattoos en del av mitt jag



Djuren min passion



Livets goda en ren njutning



Kärlek en njutning

****************************************************************************************************************

Livet??? Det svåra.





Kommentera här 6 st

Kommentarer
Kattis

Hejsan!

Hoppas det blev en mysig ensamkväll för dig.

Här är det mer snuvigt, hostigt och febrigt.

Ha en fin dag!

KRAM

2009-01-27 @ 15:05:39
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Kattis

Åh, det som är så skönt. Men jag är ju aldrig det så jag uppskattar dom få gångerna jag får vara det. ;D

Kram

2009-01-27 @ 15:14:44
Länk: http://kattis11.blogg.se/
jenny

Har du gjort nya naglar nu, eller är det dom fina som du hade på bröllopet???

Kram

2009-01-27 @ 20:04:59
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
PerNilla

Fin Tatuering du har =)



2009-01-27 @ 21:30:12
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
soffie

livet är verkligen en gåta å himla svår att klura ut, alltid när jag har det bra å mår bra i mej själv så kommer negativa soffie fram för jag kan ju inte få ha det bra,

knäppt,

hoppas du mår bra å va fina foton du visar,förstår att de gör dej lycklig!

kram

2009-01-27 @ 21:37:00
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Barnens Hjältar

Svartsjuka är en plåga, tack och lov har jag vuxit ifrån det.. Jag tror att många skulle må mycket bättre av att lära sig lita på andra..det är inte alltid lätt men jag tror det är möjligt för de flesta

Fina tattoos, fina underkläder och fina naglar :-))

2009-01-27 @ 23:02:52
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: