Jag e nöjd

Datum: 2009-01-19 Klockan: 10:45:05 Kategori: Allmänt

Men inget vidare nöjd med min blogg.... fy faaan va segt å trist de blitt här på sista tiden... Inget skoj händer,,,, inga roliga händelser att berätta om.... har i å för sig en hel radda historier just nu i skallen men som man inte kan berätta av hänsyn till de inblandade.

Ja tror inte ni läsare e intresserade av va ja gjort på morgonen så ja hoppar de å går raka vägen å packar Tradera saker som ska iväg... de e baksidan men framsidan e pengarna som rullar in... för de gör dom.

Annars e de jobb å barnvecka å maken har börjat skolan idag. ringde innan å berättade va STOOOORT de e där inne. Tur inte lilla ja skulle dit å få panik på alla hus å alla ingångar å allt folk. Ja hade väl dött.



Mina pippis växer å frodas å är som vilka fåglar som helst FAST de e ju tama å de e ju villiga att bli matade av mamma å pappa å piper mest hela dagarna.... men till helgen e väl tanken att den stora ska få åka... Gulan blir kvar hos mig han....

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Stefan

Ja det är faligt vad mycket man kan uträtta med små medel :-)

Hur har du det idag då vännen?

2009-01-19 @ 10:46:02
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Stefan

Det är ungefär som här då.

Hella hemmet ser ut som ett bombnedslag efter mina härjningar den gångna veckan.

Dags att ta tag i det + att vi har tvättstugan ieftermiddag. :-(

2009-01-19 @ 10:50:50
Länk: http://jalonen.blogg.se/
sandra

vilken fin blogg du har :)

hoppas du får en bra kväll

2009-01-20 @ 19:05:09
Länk: http://sandrahellsten.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: