Kvällen....

Datum: 2009-01-18 Klockan: 20:49:34 Kategori: Allmänt

.....Vi har tillbringat kvällen i soffan.... sett lite film å Maimi Ink....

Jag har pysslat om min man.... han gör så mycket för mig hela tiden så ikväll har han fått ett skönt fotbad å vidare blev de till å snygga till fötterna å massera å smörja in så de blir lena som babyfötter.

Jag har inte ord för va mycket min Daniel betyder för mig å då får man pyssla lite med varann för att visa de oxå tycker jag. Det är inte bara våra karlar som ska ställa upp för oss.... Han e verkligen mitt allt. Jag är så tacksam för honom å skriver nästan ner det varje kväll i min JAG ÄR BRA BOK....

Tycker många tjejer klagar på sina karlar... på allt de INTE gör.... men va gör ni själva? Har ni tänkt på hur de känner? Gör ni något för dom mer än va ni kallar varadag som att laga mat å städa osv... Här hemma delar vi på de mesta men Daniel finns alltid för mig på ett sätt som jag inte kan förklar för någon.... han lyssnar alltid å hjälper mig i stora å små saker. Han behöver inte mig på samma vis men ändå finns ja ju givetvis för honom OM det skulle behövas. Men jag ger honom annat som jag vet att han uppskattar.

Jag har så många mörka dagar som han får ljusa upp så när jag väl är ljus då ger ja desto mera.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jag hoppas ni andra har haft en fin helg å att ni stannar upp lite varje dag å tänker på dom som finns runt om er. Visar en tacksamhet över att de finns för er. Tänk va värdefullt det är att han någon som bryr sig om en.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Listan ska skrivas...

Jag skriver den i min bok men några punkter ska ja delge:

Jag är TACKSAM ver Daniel å de som finns runt om mig
Jag är TACKSAM för denna dag, att jag får vakna och må ganska bra
Jag är TACKSAM att jag har det liv jag har för utan det jag gått igenom skulle inte jag vara jag och jag är STOLT över att vara jag

Hjälp mig vakna imorgon och fortstätta vara tacksam över livet
Hjälp mig orka en vecka med arbete och barnen

Jag är glad att jag är jag
Jag är UNDERBAR
Jag är lika snygg som min man
Jag har världens bästa kropp som visar vad den klarar av och inte



%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Fan.... ja köpte BH.... ja e STOLT ja de e ja som INTE opererat silikon... ja hade så små bröst så ja hade INGA... nu har ja C kupa... å e grymt NÖJD!!!!!!!! Tänk va lite FETT kan göra....





Kommentera här 3 st

Kommentarer
E

ja om du gillar min blogg får du gärna bil prem på min genom bloggloving du med! =)

2009-01-18 @ 21:06:30
Länk: http://otteer.webblogg.se/
Stefan

Absolut. Jag har inget emot att en hemlös fixar sig ett boende. Men det ska inte vara 10 meter från dörren till min sons dagis. Det är det här jag har väntat på för att börja röra i grytan. Har varit missnöjd länge, men liksom inte haft tillräckligt att ta på. men nu så ;-)



Jag vet att du lyssnar, och det ska du ha tack för.

Kram

2009-01-19 @ 08:33:08
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Linda

Ja hon ångrade titeln och att hon skulle ha skrivit i boken baserad på en sann historia, nu stpr det att den är av en verklig händelse eller ngt..han mannen med de svarta ögonen i boken är helt påhittad- stackars Osama som tagit åt sig och blivit förknippad med denna person i boken!Då säger Liza att hon inte kan förstå när personen i boken är helt påhittad hur han kan ta åt sig! Vafan det hade jag med gjort man vet ju inte vilka fakta hon fått!Nope åt skogen med detta!

2009-01-19 @ 09:37:37
Länk: http://hummingbird.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: