Lilla ja...

Datum: 2009-01-13 Klockan: 21:44:07 Kategori: Allmänt

..ville göra något till helgen då vi inte har några barn hemma. Jag vill i å för sig alltid hitta på nått men ibland eller rättare sagt oftast känner jag mig instängd å vill UT,, just nu vill ja de... så ja har gnällt lite om de...

Min man han e nog de finaste å bästa man kan ha för efter några timmar på jobbet så kommer ett mess....

Du har en uppgift till på fredag

Okej....vad???? Nu ni tänkte ja skriver han städa hela huset, tvätta alla kläder osv osv... nej trodde han skulle skriva inreda nya badrumsskåpet.

Att till 8.30 vara klar och färdigpackad för 2 nätter

iiiiiiii hjärnan gick på högvarv å bara för att ja e en orolig själ å ville veta om de va högklackat å festkläder eller vandringskängor ja skulle packa så berättade han till slut... han menade ja kunde ta med ALLT men kände ja orkar inte med å inte veta ja som esom ja e....

Det blir Göteborg två nätter på fint hotell å bla ska vi gå på Universeum. Det är jättefint var där med min mamma för något år sedan.... Ja älskar ju sånt ja... även om de hade lite för lite fåglar...... men ååååå en liten kärleksresa med min man de ser ja grymt mycket fram emot. Vi har alltid de så trevligt när vi åker. Han e ett bra resesällskap.

GLAD!




********************************************

Listan....måste köpa en bok till LISTAN imorgon...

Jag är duktig som går med stavar
Jag försöker verkligen vara stark varje dag. Idag har det varit tufft utan att jag kan förklara varför... hrm... nu blev de inte rätt i listan....

Jag gjorde så gott jag orkade på jobbet
Jag är stolt över mina ungar
Jag är stark
Jag kan allt jag vill

TACK för mamma
TACK för världens bästa make

Hjälp mig klara av att tro på att min man ch alla andra runt mig tycker om mig som jag är
Hjälp mig sluta tycka synd om mig själv å se allt dystert å mörkt

******************************************************************************************************




Kommentera här 4 st

Kommentarer
Anonym

va mysig han är då :-D

Nu får ni se till att ta hand om varandra ordentligt. det är inte ofta man får den chansen liksom.

Anonym

Ähhh...sluta nedvärdera dig själv så mycket.

Naturligtvis är du det. Åtminstone enligt Daniel, och det är det enda som räknas ser du :-D

anne

Men så härligt för er! Baren i Gothia Towers är suverän kvällstid, gå dit! Mittemot Universeum.



Vad menar din läkare att du lider av då?

2009-01-13 @ 22:01:08
Länk: http://annnne.blogg.se/
Stefan

Låter fint det .-D

Njut av varandra och ladda batterierna. man behöver det ibland :-)

Kram

2009-01-13 @ 22:44:47
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: