ONsdag å jag e på G

Datum: 2009-01-21 Klockan: 07:50:51 Kategori: Allmänt

Men sov som en stock när klockan ringde.. sådär himmelskt skönt... Så när ja kört de små liven till skolna kommer ja lägga mig igen... har satt på tvättmaskinen å tagit ner tvätten som hängde så ja e värd de innan ja ska ge mig iväg å jobba kvällen.

Har en femdagars vecka på jobbet med fem dagar i sträck å de känns när man jobbar som jag gör. De e verkligen fullt upp på jobbet och jag har dessutom elev nu så man har mycket att visa å lära ut. KUL!

Måste se till att de klär sig å de e visst isgata ute enligt maken som gått till bussen idag.



Kommentera här 1 st

Kommentarer
Pernilla

Hoppas du får en bra dag idag, kram!!

2009-01-21 @ 10:36:03
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: