Flytt ur boet

Datum: 2009-06-05 Klockan: 16:23:50 Kategori: Fåglar

Nu har unge nr ett lämnat sitt trygga bo i holken för ett liv på burens golv i några dagar tills den lär sig klättra upp på pinnarna.... De andra två följer väl snart efter antar jag.

Holk är även inköpt till andra buren sedan får vi se om det verkligen är en hona och hanne... jag är skeptisk.

Kan ju hoppas det är två killar. För DÅ har jag en dam som väntar.... hrm kanske ska sätta över henne? Sedan kan kanske Pia och Robert få sin karl....


Bild: Mina fågelungar i mitt knä. den minsta sitter i min hand medan Nova, som är hund tittar på.


Bild: de andra två ungarna i mitt knä. Tittar intresserad på kameran.



Kommentera här 2 st

Kommentarer
Karin

åh...så sött...)



Du...till gelenaglar behövs bara nagelolja..precis som till akrylnaglar...KRAM...

2009-06-05 @ 23:22:10
Länk: http://lightelegance.blogg.se/
melissa

söta :D

2009-06-07 @ 09:34:09
Länk: http://melissablogg.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: