Dagen går...

Datum: 2009-03-24 Klockan: 12:43:48 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Å det är en strålande vinterdag ute.

Kyklingen står i ugnen å tvättmaskinen snurrar....

Jag avslutar lite böcker medan ja vilar....

Och dagen fylls av besvikelse. Stor besvikelse. Förstår inte att det är som de är... svårt att acceptera och jag hatar å stå snällt bredvid.

Men sådan har ja väl blivit å de spelar ingen roll vilka medel man tar till, hur man försöker ställa till rätta. Det blir inte bättre än såhär. Jag begriper inte att ja gång på gång går på samma misstag. Att det alltid finns någon utanför som styr.

Urless.

********************************

Du finns inom mig
Alltid
Jag längtar efter dina andetag som sakta når mitt öra
Dina viskande lugnande ord
Som sakta går in och ger mig värme och stöd
Du försvann lika fort som denna viskning
Långt bort flög den iväg
För att aldrgi någonsin komma igen
Länge har du hemsökt mig
För du och jag är ett
Vi två är lika
Vi har levt ett liv tillsammans så länge ja kan minnas
Och hur du än flyr kommer vi en dag att mötas
Du och jag
För vi är ett

*************************************************************************






Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: