Lördagkväll...

Datum: 2009-03-07 Klockan: 19:03:23 Kategori: Kropp å själ/ADHD

-När Daniel kommer med pizzan å ja har ätit ska ja sova,, sa August.

Ja e beredd att hålla med min lill skit till unge... Ja e trött å har tre arbetsdagar kvar innan jag får två dagar ledigt.

Daniel har gett mig massage för ja har så grymt ont. Jag vet inte hur länge till ja ska orka..... ja kämpar verkligen. Att få en förändring är inte de enklaste även om man kan tro och man tycker de borde vara så.

Nya jobb växer inte på träd och jag vill inte plugga. Och även om ja ville kan ja inte göra de på tre år... två kan inte plugga. Ja skulle aldrig klara de med engelsk litteratur ens....LOVAR. De handlar inte om att inte tro på sig själv. Å ja va duktig i skolan å har höga betyg men när man inte vill då fungerar de inte.

Men njuta av de goa ja har de kan ja....







Att få ihop de där livspusslet är just nu problematiskt.... Hade ja en lösning som sagt hade ja följt den.

Kommentera här 3 st

Kommentarer
soffie

men å vad jobbigt för dej med värken,

hoppas det blev bättre av massagen,

mmm va gott det ser ut,

skål:O)

2009-03-07 @ 19:19:01
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Jenny

Vilken söt man du har som ger dig massage. Och vart har ni köpt den där stenen?

Kram

2009-03-07 @ 21:20:02
Länk: http://aikmanswife.blogg.se/
jeanette

snygga blåklockeglas :) vi har likadana:)

2009-03-09 @ 14:30:28
Länk: http://softblondy.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: