Så kan de vara...

Datum: 2009-03-06 Klockan: 15:52:44 Kategori: Allmänt

...... i livet.

Idag va de allt bra kallt de va... rått. Man vill krypa under täcket... å bara läsa.

Nej nu ska vi se Madicken... Älskar Astrid Lindgrens bäcker å filmer. De innehåller så mycket härlig humor.

**************

Vem avgör vad som e fult?
Har någon rätten att säga att DU e ful eller att dina barn är fula?
Att du e fet och äcklig?

Visst kan man tycka sånt men brukar man på allvar verkligen säga så till människor? Varför vill man göra någon så illa eller rent av såra någon så? Vad får man ut av sådant?

Är dom som följer en blogg STALKERS?

Va vet jag??? Men va anser ni andra som följer min blogg?


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Ninni

Nää stalkers är man inte..stalkers är man om man skriver elaka kommentarer och bara sabbar.



Och säga elaka saker rätt ut till en människa..aldrig jag skulle göra..så vida inte personen ifråga har gjort mig illa eller någon jag älskar och bryr mig om!



Kan tänka mig att du blir uttittad med alla dina fina tatueringar dom är nog bara avundsjuka.



OJ nu har jag skrivit här flera gånger...är jag en stalkers då..hihi

2009-03-06 @ 16:15:43
Länk: http://ninni.blogg.se/
Annica

Jag har jobbat på X2000 så jag blir aldrig åksjuk längre. Man blev på något sätt van där. ;-)

2009-03-06 @ 16:27:00
Länk: http://anja72.blogg.se/
soffie

en staklers är väl en sån som är elak å skriver dumma kommentarer,

vet ej vad vi som följer varandras bloggar kallas vänner kanske,

en människa har ingen rätt att säga fula å elaka ord till varann tyvärr görs det ju det å det börjar ju tyvärr tidigt ,

usch å fy för elaka människor,

kram å ha en go fredag,

2009-03-06 @ 16:58:14
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Söderlund

Eller hur?

Det var nästan så att jag skulle få lov att fixa ett nytt legg för att sedan få fixa pass. patetiskt.



ser att du hittade till nya bloggen förresten. Det glädjer mig! Vad tycker du om den? :)



Kram

Söderlund

2009-03-06 @ 17:52:46
Länk: http://miloo.se/south
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: