Skitblogg

Datum: 2009-03-03 Klockan: 22:23:29 Kategori: Allmänt

Går inte att kommentera...

SKITBLOGG...

Nåja...

Ja ska krypa ner med min nyduschade make nu å DE ser ja fram emot.

Jag har haft en fullspäckad dag å på jobbet är de ju som de e. Men nu ska inte ja gnälla.... Ja e så glad över Anita....TUR ja har henne på jobbet annars skulle ja förgås... Nejdå men hon lättar upp min värld.

Vi har mastigt men från å med nu ska vi LEEE.... å jo man ska va TYST ibland för de e ingen men ing att säga något högt.

Jag e dock glad.... fick beviljat några gånger till med massage GLAD så imorgon hoppas ja att ja å Thomas får kontakt hi hi hi,,, vi lyckades inte idag å ja vill hinna med detta innan han går hem å bygger sig ett hus.

Listan å annat tänkvärt...


DU kan aldrig skada mig. HUr mycket du än försöker straffa mig för något jag inte kan rå över så är det du själv som hade största problemen. Jag kan kanske hjälpa dig reda ut dom men dra inte mig i skiten som inte är min!

DU kan inte göra mig illa.... för ja bryr mig inte hur mycket skit du än ger mig. Idag stängde jag av den kanalen. Den är inte längre öppen.

Hjälp mig vara glad och positiv imorgon och hjälp mig orka ytterligare en dag på jobbet.
Hjälp mig vara så avslappnad jag behöver för att hålla värken borta.

Jag är så TACKSAM för att jag får den hjälp ja behöver
Jag är så tacksam över mina underbara ungar å min familj

Jag är duktig som orkar stänga till och inte lägga energi på negativa saker.
Jag är bra som står emot saker jag inte mår bra av
Jag är stark som klarat detta
Jag är starkare än på så länge och jag behöver ingen annan än mig själv för att nå dit jag vill
Jag är en vinnare..... tro mig.



Tro kan försätta berg... men ja behöver bara tro på  mig själv för att bestiga mitt berg som når upp i himlen.



Kommentera här 3 st

Kommentarer
Emma

hejhej!

jag vill bara be om ursäkt att jag inte har bloggat och svarat på din/a kommentar/er. Jag ber verkligen om ursäkt. Hoppas att allting är bra med dig!



Kram Emma

2009-03-03 @ 23:05:50
Länk: http://emmaaoi.blogg.se/
Herr E

Posta inlägget igen så kanske det går att kommentera!

2009-03-03 @ 23:47:50
Länk: http://www.ejrevi.com
Stefan

Det är alltid jobbigt då tiden inte finns över för att vara sig själv. Men då det blir så, vet man ju att så småningom vänder det och då hinnaer man njuta av sin egen tid.

Kram

2009-03-04 @ 07:18:33
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: