Underbart vårväder

Datum: 2009-03-25 Klockan: 11:34:35 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Det är verkligen jättehärligt ute. Solen gnistrar i snön. Jag kunde inte koppla av fast tröttheten biter sig fast i kroppen. Daniel tyckte ja skulle försöka gå ut lite. Så jag å Isak tog ytterligare en promenad runt i kvarteret. Stegen var tunga och det var jobbigt. Men som Daniel säger de känns bättre efteråt. Håll ut.

Efter promenaden stod mat på schemat. Mat som inte smakar när man är ensam. Maten man inte orkar tillaga när man sitter själv. Så mot demoner å ångest for ja ner till affären för att köpa lite lätta saker att tillaga så jag får i mig något. För utan mat vet även jag att man inget orkar.

Nu har jag ätit lite, jag har varit ute och nu har jag lite lite kraft att byta sängkläder. Sedan hoppas jag att jag kan koppla av med en bok en liten stund innan jag ska hämta August.





   

   

Jag fyller bloggen med bilder som gör mig glad... därför alla bilder som hoppar in här å där... Detta ger mig lycka.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Barnens hjältar

Ja man måste unna sig det som gör en glad :-)

hoppas du får en bra dag idag!

Hur har det gått för sonen?

2009-03-25 @ 12:53:14
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: