Ungar... MINA ungar

Datum: 2009-03-30 Klockan: 21:37:53 Kategori: Allmänt

Härligt de e när hela skaran e hemma.... när vi pratar minnen från då de va små...

Tiden går så fort med dom.... mmmm gud va ja e glad i mina barn...

Ja tänker lägga mig nu. Jag är så trött så de e som vanligt. Trötta jag liksom. Jag kommer läsa lite innan ja släcker de gröna... Imorgon väntar en ny dag å det jag har planerat är barn som ska till skolan å massage. Sedan ska jag försöka laga lite ordentlig mat.... jag har verkligen haft svårt att få orken att räcka till allt. Men imorgon ska ja verkligen frsöka så Daniel slipper.

Jag har ju städat å tvättat idag. Imorgon ska ja i å för sig ta hand om en del tvätt.

Sålde en av fågelungarna idag. Kände att ja ska få in lite pengar å vidare få mera plats i buren för nya ungar. Kanske får ja mera med vita anlag så ja ska pausa lite för holken ett tag å sedan låta dom ha några kullar igen.

Pengarna tänkte ja spara till den tattoo som mer å mer vill komma på kroppen....





Kommentera här 2 st

Kommentarer
Byggarn

Klart att de inte blir, med en sådan moder!!!!

2009-03-30 @ 22:39:26
Länk: http://tramlinger.blogg.se/
Susanne

Godmorgon!!! Hoppas du mår bra idag önskar inget heller än att höra att du är helt bra. Massage är hel underbart ha en bra dag. Nu dax att jobba. Kramar Susanne

2009-03-31 @ 07:17:27
Länk: http://vejers.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: