Sitter med ögonen i KORS...

Datum: 2009-05-24 Klockan: 13:59:03 Kategori: Allmänt

Hemma.



SKÖNT!

Men för första gången har jag mått helt okej trots att Daniel varit borta. Men GISSA vem ja längtar efter nu??? Jo tjena... nå så grymt så de ska bli så underbart å känna honom nära å hans armar runt mig å de där goa pussarna. Det är något att vänta å längta efter.

MEN han kommer va trött han med så det blir en tidig kväll, det antar jag.

Har grejjat en del sedan jag kom hem. Tvättar bla. Solen skiner så jag ska gå ut lite strax. Både Isak å Arwen är ute och så ska jag ta kort på fågelungarna som jag lovat.

Vad har hänt i helgen då?? Jag har njutit av ledigheten och mat och vänner och familj. Igår så hyrde M å jag film å sedan skulle vi på puben med några av hans kompisar. Jo tjena.... jag vaknade i soffan vid fyra med täcke å kudde. Jag hade slocknat så där bädda de ner mig och åkte... Men de va ju helt okej faktiskt. Jag fick ju sova.... om än inte så bra men just när de åka måste jag varit väck om något. Ha ha ha ha.... Ja herregud, det var den pub rundan så bjud inte med migpå nått sånt om jag inte sovit ordentlig middag innan ha ha ha ha. Men de klarade sig nog bra utan mig, hi hi hi.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



Bild: Jag och Daniel på vår bröllops
 dag pussandes på en sten bänk på baksidan av Stadshuset i Stockholm. Vackra färger då detta är i september..



Kommentera här 2 st

Kommentarer
PerNilla

Tack så mycket =)

Helgen har varit bra faktiskt, har fått en hel del gjort och ändå träffat vänner och vatt på konfirmation och så.



Imon är det måndag och det är sista veckan på praktiken, vad som händer sen vet jag ej!!



Ha en fortsatt bra kväll!

2009-05-24 @ 16:05:45
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Johan

Här var det bildbeskrivningar, ja =)



Haha, lyckat att somna innan =P

2009-05-25 @ 16:38:36
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: