Dagar som går....

Datum: 2009-10-16 Klockan: 13:56:52 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Dagarna går. Jag försöker få plats med allt viktigt. Det som skapar mening med livet. Jobb och det vi kallar måsten tar upp stor plats och stjäl energi.

Man måste finna sätt att fylla på... jag tog mig en liten spa kväll i mitt eget badrum för några kvällar sedan. Så skönt att få göra sig ren och LEN...

   

Maken kom hem med liten present också. Lotion min favorit parfym. Denna veckan firade vi ju TVÅ år.

Vaknade till ett kallt och vitt landskap. Med huvudvärk och en kropp som värker. Jag stretchar massa och försöker slappna av i muskler och GÅ... idag bestämdes att man skull ta en tur med stavarna tillsammans med Mattias. August var ledig idag så vi gav oss ut. Isak var överlycklig. Vi mera ledsna då det fina snövädret gick över i regn.

Bild: August var tvungen att hitta en sten att sitta och fika på. Vilken sten som helst gick inte för sig....vi letade länge.

 
Isak älskar snön och ville också ha bulle.  Han firade ju sin femte födelsedag i veckan han.

  



Katten var mindre förundrad av snön. Kallt och inga vinterstövlar hade hon ju... Men nytt halsband i svart läder med guldstjärnor DET har hon. MORRHOPPAN...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Nya jeanslegging i ljust kom igår så nu har jag mörka och svarta samt dessa... nice. SKÖNA.



Eftermiddagen och kvällen bjuder på MYS. Ska senare tända ljus överallt och sedan blir det god mat och film och IDOL. Ledig dag idag samt helgen. Tre dagar är underbart att få vara ledig. Man har ju så mycket här hemma att grejja med. Men man hinner med lite återhämtning innan ny vecka full med jobb drar igång.

*******************

VAD HAR NI FÖR HELGPLANER? LÄMNA EN KOMMENTAR OCH BERÄTTA!!!!



Bild: Jag.

Denna veckan skickade jag ett mail till någon jag har saknat något grymt. Jag blev så glad när jag fick svar. TACK för ditt svar. Jag hoppas nu att du och jag... MIN tvillingsjäl ska hitta tillbaka till varann...DU HAR SAKNATS! Som någon en gång sa: Du saknas mig.




Kommentera här 8 st

Kommentarer
Petra

Låter som du haft en mysig dag hittills! Synd

att snön försvunnit bara.

Jo det ska bli helt underbart att komma bort nu. Lugnt ikväll å stan med bio imorgon :)



Har inte packat än så nu måste jag sätta fart. Missar ju tyvärr Idol ikväll...suck!



Ha en jätte skön kväll!!



kramar

2009-10-16 @ 15:04:08
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Mindy

God kväll gumman..Det lät som en mysig kväll med spa kväll..Skoj med present.Ha en skön helg.kram

2009-10-16 @ 16:52:44
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Johan

Hade ni snö där nere? =O Det hade vi ju inte här. Här var/är det bara regn... Usch.



Ford får ju inte ens gå ut än så länge han, men idag hade han nog inte velat gå ut i alla fall...



SV: Haha, det är väl kul med lite sport? =P Du kan ju lyssna på klippen i alla fall =) Det är grymt! =)



Dagen har varit helt okej, än så länge =P

Hoppas du har en bra dag du också när du är ledig och allt =)

2009-10-16 @ 17:37:30
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Pernilla

Jag hoppas att du mår bra och att du och din familj får en trevlig helg, kramis.

2009-10-16 @ 18:52:37
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Johan

SV: Ja, ösregnat har det gjort här med...



Han mår bättre nu. Vi var och tog bort stygnen i onsdags, så nu får han vara inne i 10-12 dagar till innan han får gå ut. Hungrig är han hela tiden och vill upp på bordet och äta. Nu får han i alla fall lite mer mat än vad han fick innan, men han är jättehungrig och har blivit hur smal som helst, stackarn.

2009-10-16 @ 20:05:07
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Laura

Hej.

Hoppas ni har det mysigt där hemma ni i helgen, här ska det också tändas ljus nu o kolla serier. Hoppas kunna ta oss till Ikea imorgon, köpa lite tavellister o sånt. Nja, jag har väl lagt töjningen på hyllan, men jag har fått en töjningsstav av min piercare som jag töjer med och sen stoppar jag i en tunnel..men jag har 4 mm på ena örat ska väl öka på när jag orkar.

Hur går det annars med allt o barnen, kul att läsa att det går framåt för Agust, hoppas ni får den hjälp o stöttning ni behöver!

Hälsa familjen o trevlig Helg!

Kram

Ingmarie

Grattis till alla bemärkelsedagarna...men speciellt grattis till att du skickade just det mailet du tänkt göra såå länge!



Ha en trevlig kväll på er!

2009-10-16 @ 20:23:21
Länk: http://frujacobsen.blogg.se/
ina

hann läsa lite förrän jag går vidare och lever jag också en ledig dag, man vill hinna leva. det är av stort vikt att inte försumma sig själv i många år som jag har gjort för då går det mycket segare med återhämtning efteråt, och vem som kan förstå detta, att man plötsligt behöver så mkt mera egen tid? inte folk som har alltid satt sig i första plats inte. oj, nu pratar jag om saker som du inte vet bakgrund av. men du kanske har känt likadant. men du och jag, vi får ju bekräftelse hemma, inte sant? vi är trots allt nöjda. intressant att man kan vara så, lycklig och olycklig på samma gång. vad är detta som saknas egentligen? kram! du är en av mina favoriter, förstås. jag dyker upp igen:)

2009-10-17 @ 12:59:53
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: