Mår SKIIIIT

Datum: 2009-10-24 Klockan: 14:12:46 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag mår inte alls bra. Men jag har vilat så mycket jag kan. Nu är jag åter på jobbet och ska väl göra en kväll igen. Visst kan man vara hemma men jag är sällan hemma om jag inte är heldöd. Nu är jag halvdöd...

Det far en massa tankar i skallen och jag är trött... mår illa. Men det går. Jag är inte en sån som ger upp. Jag rätar på ryggen och kämpar.

Sov dåligt i natt med. Ska låna spikmattan av M ikväll för då brukar jag sova bättre. Men man sover aldrig lika bra borta även om jag blitt mer van att sova borta med tiden i och med att jag gör det varje vecka för att slippa resa.

Nåja... Har i alla fall fått en fin kontakt med en tjej som jag och August ska träffa. Om de trivs ihop kan dom tänka sig att ta August på helgen. Bara de blir godkända av kommunen osv. Men jag hoppas det ska klicka. Känns bra. Hon har även erfarenhet så det ska nog bli bra. Ett intresse räcker långt för oss.

Tack för alla fina kommentarer... jag svarar men det kan ta lite tid då jag inte är hemma och inte har orkat men svar kommer så kommentera på. Jag läser alla och jag blir GLAD...



Kommentera här 4 st

Kommentarer
soffie

hoppas du är bättre nu,

Jobbigt att må så där men du borde ligga i sängen å piggna till,

kram

2009-10-24 @ 16:57:21
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Mallamousan

Vi skulle kunna ses i nån lekpark första gången... så ka vi leka av oss lite!:) Jag skulle kunna träffas på måndag efter jobbet om det skulle passa för er!!:)

hoppas du mår bättre snart!!

/Malou

2009-10-24 @ 17:32:22
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Jenny

Hoppas att du kryar på dig, var det därför du skrev det senare inlägget, trodde kanske att det var något annat.

Krya på dig vännen / Kram

Johan

Låter bra det där med Agge. Tänkte på det i Tallin faktiskt, Okke, Agge och Abbe blir det ju =P



Hoppaas du mår bättre nu i alla fall! =)

2009-10-29 @ 15:26:19
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: