Dagen har gått....

Datum: 2009-09-19 Klockan: 19:02:48 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Sitter å lyssnar på några favoriter som gör att man känner sig lite mer avslappnad.... Vissa låtar... texter sätter sig. De finns under min kategori här på bloggen som jag konstigt nog kallar MUSIK.

Ser alla fina bilder på en viss Pp.... han får mig att le inombords för så förbannat mycket han har gett mig genom åren gör mig tacksam och glad....

Tankar som snurrar i skallen. Saknad... Längtan. Alltid kommer de... sakta men säkert, de försvinner aldrig helt från skallen även om jag innerst inne vet att de inte hjälper mig överhuvudtaget.

Ibland undrar jag helt ärligt vad det är för fel på mig som inte kan fungera som andra. Min psykolog undrar vad man ska med diagnoser till men ibland ger det lite mer förståelse,, för MIG... JAG vill förstå. Förstå....Förstå livet. Förstå mig... Det är lättare då.

Jag är upprymd.... jag har så mycket känslor i kroppen. De bubblar och sprudlar... Men jag orkar inte alltid få ur dom. Jag får inte ur mina känslor... de stannar där inne. I det innersta och väntar på att liksom bara pysa ut. Fast egentligen vill jag spricka... Jag vill få alla härliga känslor jag har där inom mig ur min kropp... Dela med mig av dom. I stora protioner. Men just nu pyser de bara lite och den där känslar av att vilja spricka fortsätter och gör mig yr som en ballong som virvlar iväg upp i himlen. Jag svävar iväg med mina tankar och får inget utlopp för jag fattar inte... jag begriper inte mig själv....

Oj va detta blev konstigt.... nåja...

Ligger i en kompis soffa och ska läsa lite innan jag förmodligen somnar efter en dag på jobbet och efter en aningens lite frisk luft ute i skogen..... Imorgon väntas en UNDERBAR delad tur..... Fantastiskt livet är med delade turer... Den bästa uppfinningen någonsin....


Kommentera här 6 st

Kommentarer
soffie

önskar dej en goo och lugn kväll

2009-09-19 @ 19:57:31
Länk: http://soffie69.blogg.se/
marie

Hoppas du sover gott inatt.

Delad tur...ja, undrar vilka män som går med på det????? Vad tror du?

Kram

2009-09-19 @ 22:42:33
Länk: http://mariekjerulf.blogg.se/
Jenny

Ville bara skicka en stor kram till dig.

Johan

SV: Okej, vilken var bäst då, 1:an eller 2:an?



Till Rom? Med vem? Och äventyrsläger låter ju lite intressant det med =) men det är sant, man måste planera sin ekonomi bra, annars blir det svårt...



Hur har helgen annars varit?

2009-09-20 @ 18:23:12
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
lovisa

fin blogg :)

2009-09-20 @ 19:37:27
Länk: http://peerla.blogg.se/
Susanne

Godmorgon!!!! Ja musik kan göra en lugn och tankarna far omkring. Ha en jätte bra Måndag. Kram Susanne

2009-09-21 @ 07:54:01
Länk: http://vejers.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: