En solig morgon...

Datum: 2009-09-11 Klockan: 09:58:22 Kategori: Kropp å själ/ADHD




Det är kallare ute... morgonen är kall med lite sol. Skönt var det i alla fall. Jag har njutit av en promenad. Kroppen är stel och öm efter massagen igår. Men jag tog stavaran och gick... för att få igång cirkulationen. För att få luft och stressa av. Det var skönt.

Jag har plockat lite och ska lägga mig att läsa en stund. Ta igen mig. Vila. för det är därför jag är hemma. För att koppla av. Vila. Ta det lungt.

*********************************************

Kärlek

När jag tittar på just dig sprider sig värmen i min kropp. Du gör mig hel. Du gör mig lycklig. Det är du som får mig att le och må sådär gott.
Kroppen skriker högt efter just dig. För jag behöver dig. Jag behöver lugnet du ger. Tryggheten och värmen som mjukar upp min kalla själ. Min kropp som törstar efter ömhet och närheten.
Det gör mig hel. Det ger kraft och hopp om att allt kommer bli bra. Till slut. SNART.

ÄLSKAR DIG!





Kommentera här 2 st

Kommentarer
M A L I N

måste bara säga att jag gillar verkligen din header :)

2009-09-11 @ 10:03:43
Länk: http://www.malinh.com
Pernilla

Låter som en bra start på dagen =)



Hoppas du får en härlig helg, kramis.

2009-09-11 @ 12:02:05
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: