Vanmakt

Datum: 2009-09-24 Klockan: 17:41:14 Kategori: Allmänt

Bilen.

Inga fler ord behövs.

Jag HATAR den.

Stora ord som jag inte vill använda men på den bilen vill jag detta.

Nu är katalysatorn bytt.

Motorlampan lyser.

Bakre syresensorn ska va trasig enligt apparaturen som KAN de där. Men nu är den också NY. Men fortfarande lyser MOTORLAMPAN.

Nu är avgasvärdena rätt men lampan lyser och INGEN inte ens VOLVO vet va fan det är för fel. DE om några ska väl veta....

Nu kom Daniel och säger:

-Peppar peppar ta i trä....

Jag skriker STOPP!!!!!!

Jag vill inte höra.

OM den inte lyser nu så ska jag inte använda bilen förrän besiktningen. Jag ska bära dit den och hoppas fanskapet INTE börjar lysa. jag ska klappa den dag som natt. Jag ska smöra och säga den är den BÄSTA bil jag haft. Bara den låter bli att lysa.

Den kan få lysa NÄR den är besiktad för DÅ har jag tid att hitta felet.

Ingen vet vad som är fel inte ens expertisen. Vad fan gör man då???

Jag skulle skrota fanskapen... förlåt ÄLSKLINGSBILEN bara jag hade råd med en annan. Hade pengar till lånet på bilen. Jag är otursförföljd...

Lyser den på måndag får vi en TVÅA och en månad på oss att hitta ett fel som inte ens experterna kan hitta. Läget är inte skoj.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Bild: PUSS älskling DU e härlig.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jag skulle behöva få nått extraknäck.... Min man tyckte jag skulle hitta nån GUBBE/ KARL som ville betala snuskigt mycket pengar till mig för att tex ge honom en PUSS på kinden... stryka han på låret eller något annat enkelt. Ja visst fan sa jag hittar du bara en karl som betalar kan jag visa brösten också. OM han betalar SNUSKIGT mycket alltså. ;-D BLINK BLINK!!!!


Bild: Mannen jag älskar.


Nej nu ska jag lägga mig på min nya SPIKMATTA och bli avslappnad och lugn till sinnet. ;-D TYP...


Bild: Me..... seg och trött... OM någon vill erbjuda mig någon skoj upplevelse som får mig att glömma min BIL tas det tacksamt emot.












Kommentera här 5 st

Kommentarer
Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-09-24 @ 18:03:36
Länk: http://mjackson.blogg.se/
Micke

Skit i bilen.

Pussa gubben istället.

Det är ju gratis eller?

He he he

Kram på dej

Frille

Ja se bilar...



Kikar in o ville bara önska dej en riktigt skön o trevlig helg!!!



Kramar

anne

Bilar är ingen investering, bara förlustaffär...

2009-09-25 @ 10:39:11
Länk: http://annnne.blogg.se/
Johan

Hoppas det löser sig med bilen! Låter inte allt för kul! =/



Spikmatta är jag lite skeptisk till...

2009-09-27 @ 13:17:48
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: