Noll...

Datum: 2010-04-24 Klockan: 17:52:19 Kategori: Allmänt

.... inget intresse för bloggen.

Varför?

Sitter på hotellrum i Södertälje just nu,,, ensammen. Var e min karl? Hemma...

Tanken slår mig... inget mer intresse för bloggen än så? Skriver massa olika saker... bilder... får nästan ingen respons alls.... ser ju att folk passerar men ingen har några åsikter. Tittar in på KÄNDIS bloggarna... de skriver inget av värde i mina ögon men har hundratals med kommentarer.... för att DÄR vill folk synas... man syns här med... OM man vill.

Nåja... kanske ändå dax att gå tillbaka till dagboken i nattduksbordslådan och skriva enbart för mig.


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Becca & baby

Nej, tycker jag absolut inte!



Förstår inte heller hur "kändisar" som Kissie får kommentarer, tycker hon är tråkigt och elak :(



Fick din kommentar om det här med att skaffa fler barn och så, har fått flera låånga kommentarer så svarar på det imorgon :) Har inte haft tid under dagen.

2010-04-24 @ 23:27:39
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Gurkiss Scrappande

Visst är det tråkigt när man ser att man haft en massa besökare men knappt en kommentar liksom. Jag förstår hur du känner. jag känner likadant. Jag tappade blogglusten också, men idag försöker jag blogga genom efit. Funderar på att säga upp mitt webhotell och domän namn. Känner mig enormt less på mycket just nu....



Jag ber om ursäkt för att jag kikar in så sällan numer. Mår pluttigt så jag har inte orkat med att varken scrappa, blogga eller besöka....



Jag hoppas att du fortsätter blogga ivarjefall...



kram kram <3

2010-04-25 @ 10:51:27
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Mezza

hej

håller med om att det e trist med inga eller få kommentarer.

Tyvärr ska det erkännas att jag inte är mkt bättre på det själv.

Sen blir jag (helt oprovocerat) jämt irriterad över de där säkerhets-bokstäverna man ska skriva i var o varannan blogg för att kommentaren ska komma iväg. Nu vet jag inteom du har sån på din blogg, det återstår att se. Men säkert 90 procent av bloggarna jag läser har det, vilket gör att det mest bara känns extra motigt att kommentera.

(Inget av detta skyller jag på dig! Nej, jag minns inte ens om du har detta eller inte. Men jag läser en hel del bloggar, och det är helheten jag gnäller lite på :P)



Massa kramar!

Ps: ja, sen att det kommenteras mkt i kändisbloggarna, som oftast inte har nåt vettigt att säga... det är nog rätt ego oxå. Skriver man nåt där, så klickar många in på kommentatorns blogg-länk... = mer besökare ju.

2010-04-25 @ 22:23:27
Länk: http://mezzasblogg.blogspot.com
Johan

Jag har inte ens folk som paserar jag, inte om jag själv inte kommenterar. Det avstannar väldigt snabbt...



Och du, det heter väl ändå "nattduksbord"? :)

2010-04-26 @ 23:21:28
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: