Påskafton

Datum: 2010-04-03 Klockan: 10:01:02 Kategori: Allmänt

Solen skiner. Underbart.

Fick några minnesbilder i skallen. Inget som vare sig har med Påsken eller solen att göra. På ett sätt ett soligt minne i alla fall. Men ett minne son ändå gör att man känner en saknad. en saknad ajg inte känt på länge. En saknad och ett minne som sakta börjar att bleknas.

MEN minnet kommer alltid att finnas hos mig. Alltid. För minnet är värt att spara. Där i mitt hjärta kommer det alltid att finnas för att kunna plockas fram.



Tack M för alla fina minnen du gav mig. Tack för att jag fick låna din vänskap för en stund. Tack för att du fanns där för mig.
_______________________________________________________________________________________


Ganska tomt annars.

Vi har en lugn helg. Två tonåringar hemma som spelar och sjunger och skrattar och har det gott och som ger mig massa bra energi. Glad att man har så fina ungar och att de har kompisar som är helt otroligt fina med.

Adam kom med påskägg till mig igår. Va ska de bli med den pojken? Något stort. De vet jag.



Bild: Oskar å Adam

Adam spelade lite igår. Han e så duktig.


Bild: Adam... spelar. Igår blev de White Lions When the children cry.

Just nu väntar jag på att få åka upp och titta på August i stallet, sedan påskmat... Tror vi får en bra dag idag med.







Kommentera här 3 st

Kommentarer
Jossan

Fin design! Kolla gärna in min! Glad påsk på dig :)

2010-04-03 @ 10:38:01
Länk: http://jossaahn.blogg.se/
anne

Jag tror också det blir en bra dag idag! Solen skiner, jag har varit ute och gått och när jag röjt litet grann ska påskäggen fyllas! :)

2010-04-03 @ 11:03:25
Länk: http://annnne.blogg.se/
Johan

Fick? Fanns? Det låter sorgligt... :(



SV: Ja, när jag var liten var det massa ungar som gick runt och ringde på dörrar och hade sig. Nu är det inga. Det har faktiskt inte varit någon här i år över huvud taget...

2010-04-04 @ 19:50:15
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: