Pyssel... jag är nöjd...

Datum: 2010-04-23 Klockan: 16:06:23 Kategori: Trädgården

Idag har vi pysslat. Men jag visar Augsut värk som han har lämnat till utamningen på Mazzarin...



Jag har oxå gjort lite pyssel men väntar med att publicera det jag gjort tills mottagaren fått det jag gjorde. LER.

Annars tog vi tag i lite ute i trädgården. Jag har gjort klart en ny rabbat med rosor och en klimatis... fler ska dock köpas... vidare flyttade jag några växter. Det ser ju inget ut för dagen men bara allt får växa upp blir det fint. Sedan har Daniel lagt marksten utanför soptunnan... inte heller klart men påbärjat. Blir STOR skillnad.

    Rosorna ska ner långt i backen så därför syns de knappt när man satt ner dom. Bara de yttersta topparna på rosen ska sticka upp.

 En lila klimatis ska klättra här. Ska köpa flera och sätta mellan rosorna sedan.

   

Här efter väggen hade de som bodde bara ogräs och till slut var där bara sand... å där skiter grannskapets katter. Nu har vi lagt marksten och ska ha lite grus efter väggen. På andra sidan denna gång ska vi fortsätta lägga lite margsten och grus kring den rabatt vi har.

August la stenar runt rabatten. Det kommer mera bilder ju mer vi gör här ute...

Ska strax börja med lite mat. August ska dra iväg till Malou.



Kommentera här 3 st

Kommentarer
ECVADOR

ser bra ut :D

2010-04-23 @ 17:32:31
Länk: http://ecvador.blogg.se/
Erica

Det är fint med rosor! :)

2010-04-23 @ 18:27:16
Länk: http://faithhopelove.blogg.se/
Ellis

Vad fint August har skapat!

Såg en av dina skapelser hos Artic sisters, läckert!

Kram Elenor

2010-04-24 @ 23:39:02
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: