Frågetecken...

Datum: 2010-08-18 Klockan: 10:40:52 Kategori: Allmänt

Vaknade kristiligt tidigt... magen säger ifrån. Med feber i kroppen gör den gärna de. Hatar dagar med knip i magen. Jag blir så trött och jag mår verkligen inte bra alls.

Men jag ska försöka ta tag i livet ändå. Man måste liksom. Lite i alla fall för jag behöver verkligen vila så jag orkar iväg till jobbet i helgen igen.

Daniel är iväg med hemvärnet på eftersök. Sedan jobbar han natt. Så jag är ensam.

Solen har tittat fram nu efter en natt med regn. Ska försöka tvätta lite. Hänga ut. Sedan baka den dör tårtbotten till tårtan inför morgondagens kalas. Firar Oskar några dagar tidigare eftersom jobbet kommer ivägen i helgen. Några paket ska även slås in.

Mammas pojk blir 15 år. Mammas stora fina grabb. Tänk va åren går fort. Inte länge sedan han va liten.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Mallamousan

Jag är lika dan, jag lovar så mycket på olika håll och vill hinna med så mycket så jag måste skriva in minsta lilla i kalendern! :) haha



Jag har ingen träningsvärk idag, men det känns att jag har tränat! :) skit roligt är det! :)



2010-08-18 @ 11:44:05
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Jayne

FEBER..är inget kul..tack och lov så är det sällan som jag får det.. men men.. Magknip har jag också...undrar vad det kan bero...jag är inte förkyld..hmm..

15 år... ja... var tar tiden vägen?? Jag sa till mina två häromdagen (17 och 15)..när ni var yngre kunde jag ibland längta till ni skulle bli större.. nu kan jag längta tillbaka..kan sakna när ni var små och mer keliga... hi hi hi

Jag fick en puss och kram av dem..sen susade de vidare...

Jag är fortfarande vikitg i deras liv...men det finnas annat som lockar, precis som det ska vara.. såklart.

Ha en bra dag, trots feber och allt. Ta hand om dej

2010-08-18 @ 11:58:37
Länk: http://jayne.blogg.se/
Ellis

Hoppas du har piggnat till och att det går bra med kalaset!

Kramar

2010-08-20 @ 19:10:51
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: