Hitta på nått....

Datum: 2010-08-12 Klockan: 12:58:41 Kategori: Allmänt

.... ja just nu vill jag hitta på något.

Men vad?

Ideerna finns helt enkelt inte.

De ska inte kosta något direkt heller eftersom jag är rätt pank. Så jaaaa....

Jag vill alltså ge mig ut på något. Inte sitta hemma.

Ingen vet va vi ska hitta på... så vi sitter vid varsin dator och klickar. Klick klick.

Är de så vi vill ha de? Nope. Vi bara måste få något gjort. Inte måsten utan lust. Saker av lust.

Maken är otroligt dålig på att komma på saker... å jag med va det ser ut som.



Man borde ju åka ut i skogen och leta svamp. Men de slutar med att jag går omkring och glor på träd hela dan... ler. Å inte ser jag skillnad på en svamp å en tomte heller troligtvis.

Delar med en låt som Tanja gjort till minne av sin man Erik som dog aldeles för tidigt i cancer.






Kommentera här 3 st

Kommentarer
Gurkiss

Oooh jag är ju också sååå himla dåligt tyvärr på att komma på saker att göra som inget ska kosta....



Sorry gumman jag har inga förslag hoppas ni kommer på något....



Naä usch vad hemskt när man förlorar någon....



Massa kramar

2010-08-12 @ 13:46:57
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Gurkiss

Mmm den eller dom som hackat mitt mail konto har bytt mitt lösen också....



Jag hittar ingenstans där jag kan kontakta dom tyvärr.....



Massa kramar

2010-08-12 @ 13:47:52
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Gurkiss

Du undrade över mitt mående.... Mjo det knallar och går. Perioder som är hemskare än innan (du vet vad) kommer över mig i mellanåt och det är knappt att jag kan hejda mig ifrån att "bara" hålla det i tankarna. Andra dagar är allt okej men ändå inte tipp topp.... Men men det gäller att jobba med ens tankar, ens sätt osv så gott man kan...



Vi har bokat en resa nu till tunisien. Så vi åker den 22:e augusti och kommer hem på morgon kvisten den 30:e augusti. Så det ser jag fram emot :) Men konstigt nog inte så mycket som jag brukar när vi ska resa. Men det är tankar och huvudet som spökar liksom....



kram kram <3

2010-08-12 @ 14:16:13
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: