Mitt namn....

Datum: 2010-08-28 Klockan: 10:38:59 Kategori: scrapbooking

Såg en utmaning på Svensk Scrapbooking

Utmaningen skulle handla om mitt namn... jag fick ideen direkt och har plockat foton från min barndom....Detta är resultatet.



       

Layoten går i gröna nyanser vilket jag tycker om att jobba i. Vidare så är kortet när jag ligger i sängen och sovet ett av mina favoriter från alla bilder som finns.

Mina syskon har alla ett namn som börjar på I även min mamma. När jag som flicka nr5 föddes verkade namnen ha sinat även om jag kan rada upp många namn på I som finns. Många av dom är jag dock glad att jag inte fick. IDA var ett namn jag hade velat ha som barn men idag är jag nöjd med mitt namn.

Pappa hittade mitt namn i en tidning och så blev det just THERESE.




Kommentera här 1 st

Kommentarer
Anonym

Åh, du har gjort den här utmaningen!! Jag har fotona... och borde sätta igång... men har inte riktigt tagit mej i kragen och börjat ännu.



Visst är det kul och bra att scrappa om sej själv, för kommande generationer?!



Ha en fortsatt skön helg!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: