Oro

Datum: 2010-08-23 Klockan: 10:21:25 Kategori: Allmänt

Från att ha känt oro och olust och pirr och rastlöshet i kroppen fick jag koppla av igårkväll. Somnade som en stock och har sovit hela natten. Är fortfarande trött men idag började barnen skolan igen. Vi har även varit till byn med ett bord till syss.

Jag är fortfarande helt cool och trött men solen skiner även om vi har höstluft. Tvättmaskinen går för högtryck och jag tänker bara vila idag.

August har tid med Malou senare också och själv har jag inga planer alls. Daniel jobbar kvällen. Pysslat är undanplockat så vi får se om jag börjar ta fram för att pyssla eller om jag helt enkelt gör ingentingen. LER.

Jag borde börja träna men med kvarstående förkylning får jag avvakta några dagar till.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
marie

Vad skönt att du sovit gott.

Hoppas du får ha en skön måndag oxå och gör det du mår bra av!!!

Kram

2010-08-23 @ 10:45:48
Länk: http://mariekjerulf.blogg.se/
Ellis

Hej!

Skönt att du har fått sova inatt, hoppas du har haft en fin dag!

Kramar

2010-08-23 @ 22:23:49
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Johan

Hur sover en "stick"? :P hihi



Går för högvarv" heter det väl ändå, Tess? :)



et är bra att du inte tränar så länge du är förkyld :) Det ska man vara väldigt försiktig med.

Jag har träning imorgon och så börjar vi de officiella träningarna med laget på onsdag igen också :)



SV: Nej, bara krama någon sådär, det gör jag onte heller, men om någon kramar mig, då kramar jag självklart tillbaks, men jag är inte den som kramar först om man säger :)

Förutom med de man älskar som sagt, där är det en heelt annan sak ;) hihi



Ja, det med traditioner är kul! Som man säger "traditioner är till för att brytas", det vet jag inte om jag håller med om. Jag gillar att hålla på traditioner. Är nog lite konservatistisk i det avseendet :)



Jag framkallar aldrig kort längre. För mig räcker det med att ha dem på datorn. Tyvärr ligger de oftast där i en mapp då och tittas aldrig på, men det är ju lättare för mig och det känns smått onödigt att lägga pengar på att framkalla kort, när jag inte ens kan se dem själv...



Haha ja, vi får göra så hörrö! ;)

2010-08-23 @ 23:34:50
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: