Oturdag

Datum: 2010-08-14 Klockan: 12:36:33 Kategori: Allmänt

Igår var de ju den internationella otursdagen... fredagn den 13:de. IGÅR,, inte idag.

Satt mig för att pyssla ett nytt kort inför julen. Bäst starta i tid. Jo då... hade en ny liten ögonstämpel i rött som jag skulle använda för att stämpla lite på en tag. Jo visst... själva dynan LOSSAR... arg... röd överallt. Tar flaskan med lim å tänker ja limmar väl fast fanskapet igen...

Trycker till... va händer? Själva pipen på flaska lossar i en rejält fart av trycket varpå HELA jag å halva vardagsrummet skvätts ner av LIM...

Trött man blir. Inte alls. Jag torkade glatt upp de med ett litet leende på läpparna och tappade lusten för julkortet som nu ligger där bredvid en röd och limmig tag.

Nåja... i ren ilska damsög jag och torkade mina golv. Något jag gladeligen gör VARJE dag. För att en kvart se att de ser likadant ut som kvarten innan eftersom vår lille vän hunden ÄLSKAR att håra och vara skitig om de små söta tassarna i vårt fiiina väder...

Nåja de är uppehåll i alla fall.

LER stort. Nya tag. Nya leenden. Hoppas fortsättningen på dagen inte medför fle missöden.



Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: