Pyssel

Datum: 2010-08-17 Klockan: 18:14:14 Kategori: scrapbooking

Fyller på med lite papper och sånt inför skapande av julkort.





Lite nya stämplar jag faktiskt fyndat på tradera...



Å jag har nu mina första Tim Holtz stämplar. Köpt en del papper och har en del ideer i huvudet som jag ska göra. Men just nu har jag feberoch orkar inte alls skapa. VILL men orkar inte.

Väntar även på att julpappren ska komma så man kan göra lite mera julkort med mönstrade papper.



August hade med sin plånbok ner på pysselaffären Mazzarin idag och köpte sig lite egna papper. Lim va viktigt med jag lovade att han fick låna mitt. Sedan köpte han även en förpackning med något man skulle sy. Han var överlycklig. Egna plånboken och så köpa egna saker. Så de där pappren han köpt kommer han troligen skära ner med skärmaskinen och sedan klistra. LER.




Kommentera här 2 st

Kommentarer
moa

jsv: ag antar att de har med att göra att kisset ska va i toan och inte utanför..

dom med små ****** får helt enkelt sitta om dom pissar utanför..

(hittade bilden på nätet) :)

2010-08-17 @ 19:55:11
Länk: http://www.nattstad.se/moas
Ellis

Vilka fina saker du har köpt! =)

Kram

2010-08-20 @ 18:43:30
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: