Skapande

Datum: 2010-08-27 Klockan: 22:42:33 Kategori: scrapbooking

Idag när jag gjorde ett kort och en LO så kände jag att nu måste jag spara till en cuttlebug. Ska jag göra Lo´s behöver jag kunna göra bokstäver till rubriker. PUNKT.

Men under tiden är det tur att jag hittat någon som jag kan låna av. Idag kände jag bara JAG BEHÖVER skriva ett ord... å som tur är vågade jag fråga och gå iväg och stansa ut mina bokstäver så min LO kunde bli klar.







Vidare så hade det en annan bra fördel. Karin som jag fick låna cuttlebug av bor såpass nära så att ta bilen inte var acceptabelt och eftersom det också blev lite sent så skulle Daniel ha bilen,,, cykla kunde jag inte heller eftersom framhjulet är vint... så jag fick gå. Promenad innebär motion vilket leder till mindre fett och bättre kondition så jag tyckte detta med pyssel även inkluderar mer bra saker... MASSA bra saker för välbefinnandet.

Motion, mindre fett... mindre kryp i kroppen när man får ge utlopp för sin skaparglädje samt sällskap. UNDERBART.

Jag gjorde även ett kort tidigare på dagen... lite snabbt... kalas kort åt August.





Ska börja med en annan LO men inser att jag ska gå och sova nu.

Ha de gott alla.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Johan

Gött att det blev bra! :)



Ska det ge något för motionen att gå, då får man gå långt.. :) men det är i vilket fall bra att röra lite på sig :)



SV: Ja, haha, läs imorgon du! :)



Tyvärr är det ett ganska vanligt problem hos synskadade, att man får problem med rygg och nacke, just därför att man ofta sitter fel, har fel ställning, fel höjd på bord, fel sorts stol osv. Ergonomin helt enkelt. Men som sagt, tänker man bara på det tillräckligt mycket så ska det nog inte vara några problem! :)

2010-08-27 @ 23:20:01
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Ellis

Vad fin din Lo blev, kortet är också fint! =)

Kramar

2010-08-29 @ 22:07:43
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Tesa/Therese

Se där, nice:)

Kram Tesa

2010-08-29 @ 23:24:20
Länk: http://tesapysslar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: