Svarta, bruna röda Gula....

Datum: 2010-08-13 Klockan: 09:41:14 Kategori: Kropp å själ/ADHD

.....

Fredagen den 13:de.

En ny dag.

August ska till Malou i eftermiddag. Ska packas. Han är uppe och i sitt esse. Daniel ska jobba kvällen och resternade helg. Jag blir hemma med tjejerna.

Har en massa pysselideer i skallen så jag måste nog iväg och köpa cardstock för att hör och häpna göra några LO.

Vidare så tänker jag. Ja hör och häpna jag har en hjärna och den går för de mesta på högvarv. Jag tänker igenom och funderar. Men sedan släpper vi. Lämnar. Förösker.

Att se flera sidor. Olika perspektiv. I allt som händer så finns två sidor. Vi måste se dom. Förstå. Tänka större. Inte bara se vårt eget. Våra känslor. Våra drömmar. Hur är det för andra? Hur upplever de saker? Varför och hur fungerar vi olika?



Se, våga titta nära. Se dig själv. Se. Vem är du att dömma? Vem är du att inte våga. Se det nya. Släpp det som varit. Våga. Sluta att bara se bak och tänk nytt. Nya saker nya mål.



Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: