Glad....

Datum: 2010-12-20 Klockan: 22:19:35 Kategori: August/barnen/Autism

Jag har haft en bra kväll.

Jag är så glad att jag har de som verkligen är underbara omkring mig. Idag var en sådan dag som jag behövde detta.

August har firat lite jul med sin extra familj ikväll. En s uperfin kväll med lite mat å fika och prat och julklappar.

Gissa om det lös i ögonen med alla fina saker som han fått? Lillsnutten.

Nu sover han gott i sin säng och ingen är nöjdare än hans mamma.

Även om jag fick en rejäl törn på min mamma-roll denna helg och vi fick göra en del saker som man inte trodde fanns så har vi alla gått starkare ur detta och jag vet att vissa saker måste man igenom.

Sitter lite halvtrasig men nöjd i soffan å väntar in världens goaste make som jobbat kvällen. Är rörd över värmen, över sms:et från Malou för en stund sedan och det meddelande jag fått på FB.

Jag är glad över Malou och Andreas som finns där för August, oss. Malou vår extra mamma och Lena och Frida. Tänk va rika vi är! Ett helt år har de funnits med i vårt liv nu. Å jag vet att de alltid kommer ha en speciell plats hos oss.

Någonstanns hoppas ajg att jag har lyckats med något.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Ellis

Skönt att det känns lite bättre nu, såklart du har lyckats med nåt, du har ju dina underbara barn!

Kram Elenor

2010-12-21 @ 00:26:13
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Gurkiss

Det låter som ni haft det härligt men också tråkigt..



Massor me kramar

2010-12-21 @ 06:47:20
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Johan

Låter mysigt och jag förstår att han var glad! :)



Saker man inte trodde fanns kan plötsligt slå ner över en och jag hoppas innerligt att jag/vi går ur det här ännu starkare, precis som ni har gjort nu efter helgen. :)



SV: Det är tanken som räknas :) Du behöver inte skriva om du inte orkar, men du vet att jag finns här. Det räcker. :)



Bra, Tess! Jag var också iväg idag. Körde sista passet innan jul, ganska hårt och första gången jag körde styrka sedan jag skadade mig, men det gick bra och handleden höll! :)

Bra att du är på Danne också, man måste hålla fast vid det så att man inte skippar det då och då, för då rinner det ut i sanden till slut. Som tyvärr skolan har gjort för mig. Har inte skrivit något på loggboken på säkert en månad. Om en månad är det tenta, så nu blir det till att skriva och dona lite, men det tar emot. Tyvärr.



Vi får se vad som händer. Tiden får utvisa vad som händer. Jag vet att jag kanske skadar mig själv, gör det ännu värre för mig själv, genom att hoppas och tro, men som sagt, vad gör man inte för kärleken? Jag vet att det är det jag vill och innerst inne, längst in i hjärtat, känner jag att det kan bli så, även om det är skitjobbigt just nu. Men vi får som sagt se. Just nu är det som det är.



Vågar man ens ge sig ut på landets järnvägar nu i dessa tider? Detä r en stor risk. ;)

Men kanske. Vi får prata om det. Skulle ändå vara kul, om än, som du säger, nytt ställe, nytt folk, allt nytt. :)

2010-12-22 @ 00:23:53
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: