JAY SMITH

Datum: 2010-12-10 Klockan: 22:59:32 Kategori: Musik

Ja då har vi 2010 års  vinnare och jag sitter med rinnande tårar.

Jay gick rakt in i mitt hjärta.....

Jag har gillat många av de andra idolerna genom åren... bla Marcus.... men jag har inte köpt en platta. Jay har en köpare i mig. Jag har röstat VARJE vecka.

Jag har hört denna Helsingborgare tacka för MIN röst i MIN mobil....

Jag är svag, jag är KÄR.



Jag hoppas att han håller sig från all skit nu, jag hoppas han ser detta som sin chans i livet. Att han förvaltar detta.

Jag vet att de som vunnit blitt dåldisar men jag hoppas att JAY bryter denna trend för han e bara BÄÄST.

Mamman i denna familj är en liten unge och hade jag varit DÄR i Globen nu hade jag trängts med fotograferna med Daniels båda döttrar i släptåg de kan ja lova er. ( tjejerna ja DE är ju DÄR )



Kommentera här 1 st

Kommentarer
Ellis

Han har ju helt klart en mäktig röst och man kan ju hoppas att detta leder till något bra! =)

Ha en skön helg vännen!

Kram Elenor

2010-12-10 @ 23:37:22
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: