Nattuggla...

Datum: 2010-12-12 Klockan: 00:25:56 Kategori: Allmänt

Trött. Jooo men inte så farligt.

Imorgon måste de finnas ny energi och jag är LUGN. Så jäkla cool. Trots de som hänt känner jag mig just nu så förbaskat stark.

Jag har inte gjort en handling i detta som jag inte kan stå för. Fine om andra tycker något annat. Jag slåss för andra och jag tänker inte stå och se på längre. Jag har satt ner foten och trots den magvärk jag haft så känns det bra.

Jag har haft en bra dag.

Jag är på G och jag tänker inte sjunka så långt ner igen. jag ska ta upp de trådar jag kan för att stärka mig igen.

Imorgon är de julbord. Jag ska förbereda en son för detta. Det kommer gå bra för jag vet att med stöd fixar han detta. Gammeldags julbord med sju tallrikar. Mitt första riktiga julbord ever.....


Nu ska ja krypa ner.... å jag hoppas att någon kan lämna någon form av kommentar. Har ingen någon åsikt alls? Jag tror alla är lika dåliga på kommentarer som jag själv just nu. Skäms på mig.

LER stort.




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Gurkiss

Ibland måste man ställa ner foten och säga ifrån så är det bara...



Hoppas att julbordet blir toppen bra...



Ja just nu är det hemskt dåligt med kommentarer på bloggen :(

Men alla har väl en massa att göra, handla och planera inför jul antar jag....

Jag är inte så himla duktig själv heller....



Massa kramar <3

2010-12-12 @ 11:34:51
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Lena

Jag tycker det är jättebra att du sätter ner foten och säger ifrån!! Tycker också att det är såå starkt och tufft, du skulle behöva lära mig!! Kram!

Sandra

Gud så fina adventljus och stake :)

2010-12-13 @ 11:37:46
Länk: http://sandrasobecks.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: