Ledig dag.... SJUK

Datum: 2010-01-25 Klockan: 09:59:05 Kategori: Allmänt

Frös igår. Va trött. Kroppen värkte och jag trodde nog att det var sviter efter Boda Borg. Inser nu att det inte är hela sanningen.

Fryst och svettats hela natten. Varit orolig. Segt att komma upp och promenaden till och från skolan tog nästan död på mig.

38.6 stod febertermometern på. Sitter och fryser i soffan och tröttheten är enorm. Varje led värker.

Ska ta igen mig hela dagen och som tur var får jag hjälp att hämta August så jag slipper gå en vända till på 40 minuter. Det gick knappt med ren vilja idag.

Sedan ska han med Maolu på eftermiddagen och de stora är hos pappa så ja jag får vila. Ska dock titta lite på skolarbetet.

Måste jobba... ja jag måste. Jag har inte råd att vara hemma och imorgon får jag elev. Så jag hoppas det ska fungera. Jobbar tre dagar denna veckan. SKÖNT.


Lämna lite kommentarer... de lyfter upp.


Bild: snö på grenar.


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Mallamousan

Ush låter inge vidare! krya på dig!!

Kul att han oxå tycker det har varit bra i helgen, så det inte bara är jag och Andreas som tycker det!:) Jätte mysigt/roligt att ha honom hemma! Ikväll har vi bestämt pulkaåkning igen!:)

2010-01-25 @ 10:11:27
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Pernilla

Krya på dig, hoppas du snart mår bättre igen!!

2010-01-25 @ 10:31:49
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Johan

Då får vi hoppas du mår bättre imorgon! :)



Har du fortfarande fler besökare sen du gick med på Bloggtrafik och det? :)



SV: Nej och det är ju lite synd. Det skulle nog ha varit ganska kul annars. Fångarna på fortet tyckte jag ju var jättekul att se när jag var liten :)



Haha okej =) men sockerfri glass idag är ju gott. Du vet, sån där i åttkantig burk..? :)



Vi har nog också haft lite så att vi har fått önska mat när vi har kommit till mormor förr om åren. Vi ville alltid sova där någon gång under loven, för det var hemtrevligt och mysigt där och är det fortfarande. Än idag sover vi över där ibland. Jag trivs som sagt så bra där och man vet aldrig hur länge hon kan bo kvar där, så man får ju passa på medan det ännu går :)



Haha, det där med teknik är inte lätt när man är så gammal som du ;) ha ha ha :P

2010-01-25 @ 15:08:45
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Johan

SV: Haha, jag skojade ju bara! :) Fast det fattade du nog. 35 är inte så gammalt.. :)

Koppla lampor och sladdar och grejer är nog inte ens jag så bra på.. men proppar och grejer är nog ännu värre... hehe :)



Ja, just det, så är det ja, haha! :) men den glassen är god i alla fall :)

Sockerfri glass.. Vad är det för någon då? :)

2010-01-25 @ 17:24:15
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: