Å så kom....

Datum: 2010-07-11 Klockan: 18:23:35 Kategori: Allmänt

... den där åsk skuren som alla längtat så efter.

Å nu hoppas jag att det fina vädret får fortsätta. Ledig dag imorgon. UNDERBART vilket som.

Lite spänd inför morgondagen då vi kommer göra ett repotage på förmiddagen. Ska bli spännande.

Annars hoppas ajg på fint väder så jag kan få åka med mina barn till stranden. Jag har faktiskt inte varit på stranden i sommar än. Jag har jobbat alla fina dagar så nu håller jag tummar för att få komma iväg. Det är planen.

Tre dagar.... sedan semester. Tre arbetsdagar. Tisdag onsdag och torsdag. Sedan ledigt. Ska bli skönt även om det gått hur bra som helst att jobba. Med en positiv inställning så fungerar de.

***********************
*************************************************



Kommentera här 6 st

Kommentarer
Ellis

Hoppas det fina vädret kommer då, här mulnade det till ordentligt nu ikväll, ska se på fotbollen och dricka te! =)

Kram

2010-07-11 @ 20:02:12
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
SOFFIEPROPP

å va gött med semester snart för dej TJOHOOO

hoppas det blir fint imorrn så ni kan åka å bada,

kram

2010-07-11 @ 22:50:37
Länk: http://soffie69.blogg.se/
mamma mindy

Godmorgon..Skönt att du är ledig denna dag..Ja det var en rejäl åks tur ig år men det behövdes..Ha en skön dag..kram

2010-07-12 @ 09:09:39
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Pernilla

Åskade en hel del igår kväll här och tidigt imorse, det behövdes. Men är fortfarande lika varmt och kvavt....

2010-07-12 @ 11:46:05
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
mia-marie

hejsan

har lagt dig på favoriter =) och kikar in då och då men har lagt ner min blogg och tagit semester! finns på facebook men nu är äntligen sommaren här =) så ledigt, ligga hängmattan och slöa!



Ha det gott

Anonym

Vädret går inte att klaga på! Det är kanon! Det här är äkta sommar det! :)



SV: Det var en grym resa och värt vartenda öre! Man hade nog kommit en bra bit utomlands för de pengarna också, men det här var något utöver det vanliga :)



Ja, det är tur att man har någon i alla fall :)



Hoppas du har haft en bra dag du med! :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: