Saknad

Datum: 2010-06-18 Klockan: 20:14:37 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Känner ett hugg i bröstet. Känner en tomhet och en enorm saknad gripa tag i mig. Sitter i bilen och plötsligt känner jag mig så ensam. Saknaden. Den liksom drabbar mig.

Vet inte vad som utbryter den. Jo om jag ska vara ärlig så vet jag.

Jag vet precis vad det är.

Det är flera saker. Saker som bara är förknippat med dig. Bara dig.

Saker jag bara delat med just dig.

Å saknaden är enorm och tomheten lämnar bara en massa frågor som jag vet att jag aldrig kommer få besvarade. Aldrig.

Jag betydde inte det för dig som DU betydde för mig och alltid kommer att göra. Eller så va det precis det som jag gjorde och jag gjorde dig illa. Jag valde bort.

Jag gjorde så fel. Och priset är stort och jag kommer aldrig få igen dig. Jag vet. Idag vet jag inte alls hur ditt liv är eller ser ut.

Hoppas ändå någonstanns att den där drömmen blir sann en dag. Så att just du och jag kommer att mötas igen. Jag hoppas och tror att just detta inträffar och bara du och jag vet när och om det händer. Eller kommer du fortsätta fly?

Saknar dig så hjärtat mitt värker.

Tänker på dig lite extra just idag.




Kommentera här 2 st

Kommentarer
Becca & baby

Har också såna där dagar, är lite jobbigt men ändå mysigt att sakna någon så mycket.

2010-06-19 @ 12:15:02
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Johan

Saknaden kan vara enorm. Det vet jag. Det vet sannolikt du också. Men den kan vara fantastisk också, när man väl träffas, om man träffas. I ditt fall är det kanske mest en saknad som gör ont... Att tycka om någon så mycket, det är speciellt, samtidigt som det kan vara oerhört smärtsamt när man inte kan träffas...

2010-06-23 @ 16:54:17
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: