Underbar dag.

Datum: 2010-06-21 Klockan: 18:14:17 Kategori: Allmänt

Idag har jag avslutat min helg.... fredag till måndag... En bra förmiddag.

Först träffade jag en underbart go nattjobbare som jag faktiskt fixade så hon fick en eftermiddag i HETA STOLEN hos min frissa. Hon fick håret fixat och hon blev sååå fin. Å hon va så glad och tacksam. Så roligt att man kan göra någon annan glad och som man vet verkligen behövde några lyxiga timmar.

Hon va jätteglad och jag är glad att jag anmälde henne och att hon blev utvald.

Att göra någon anna glad är ju jätteskoj. De värmer så gott att göra något för någon annan ibland.

Efter jobbet har jag hämtat hela barnaskaran och så har vi besökt nya badhuset här i stan. SÅ fint och perfekt. Inte lika stort som GUstavsvik och inte lika mycket men billigare och precis lagom.

Mamman i familjen provade INTE vattenrutchkanan och men strömmen och bubbelpoolen samt att jag faktiskt simmade några längder. Jag har så usel simteknik så de blev inte så mycket för jaaaa som sagt de blir jobbigt eftersom jag beter mig så knepigt. Jag flyter inte fram i vattnet som tjejerna här hemma gör som tränar simning.

Sedan var det skitskoj att komma dit och träffa min kusin som tydligen jobbar som badmästare där. Inte sett honom på flera år så vi fick tjata lite... skitskoj.

Sedan lite skräpmat.... å hem för att fortsätta krigen med myrorna... LER.... å nu målar killarna altan och jag ska chilla med lite läsning samt pyssel medan maken åker och tränar....

En bra dag.


Kommentera här 5 st

Kommentarer
Pernilla

Låter som en ra dag, länge sen jag besökte vårat badhus där jag bor...

2010-06-21 @ 18:30:54
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Pernilla

OK är med trött, började ju jobba idag men det gick bra!!

2010-06-21 @ 18:50:25
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Becca & baby

Här är vi inte lika hänsynsfulla ;) Eller jag kan vara om jag vet att Micke ska upp eller så, men han tänker inte riktigt på att jag blir trött av att gå upp med Isac eller så.. Nu är det mycket bättre, räckte nästan med att vi gjorde schemat bara, blev inte lika jobbigt psykiskt då :)

2010-06-21 @ 19:02:41
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Ellis

Vilken härlig dag du har haft! =)

Kram Elenor

2010-06-21 @ 22:21:12
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Johan

Det låter inte fel! :)

Jag simmar nog ganska bra, även om det inte går så jättesnabbt. Det är bra träning...

2010-06-23 @ 17:01:04
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: