Färjestad-Timrå.................. UPPROR!!!!

Datum: 2010-03-05 Klockan: 09:08:38 Kategori: August/barnen/Autism

Grabbarna ville se Hockey igår så vi stack till Karlstad för att se match mellan Färjestad-Timrå.

Vi åkte på stryk så de sjöng om de och Timrå var de bästa laget helt klart.... TYVÄRR. De vann med 1-3.



Kan säga att jag är rejält besviken på klacken. De hejjade ju knappt på å när Timrå tog ledning ja då gav de upp. Vidare BUADE de ut sitt lag. Va fan e de för fasoner? När laget ligger under ska man ju verkligen HEJJA fram dom å stötta. Nej de va en rejäl besvikelse. Man kan inte vinna jämt men man ska fasen ha klacken med sig.

De som hade sin klacks stöd va Timrå som stod tappert uppe på bortaklckens bås... de hejjade för fullt de. Å de va ju inte så många... De hade ju åkt långt så det blev ju lyckat för dom och jag får väl unna dom vinsten. 

Albin var skitnöjd trots förlusten eftersom han fick träffa JÖRGEN JÖNSSON och få sin nya FBK tröja SIGNERAD....





Bild: Den ni... Stolt unge... De lös om hela honom kan ja säga.

Nu har han precis ringt sin kompis å berättat att han träffat Jönsson och att han ska samla fler autografer på sin tröjja... ler. GOUNGE...



********************************************

Här väntas tid till sjukgymnasten och vidare blir de jobb i helgen.


______________________________________________________________________________________-

EN AV MINA BLOGGKOMPISAR HAR DETTA I SIN BLOGG:

Någon som har läst Aftonbladet under dagen eller någon annan tidning som handlar om media... Där tar det upp någonting som ska handla om ett live-program som Tyra och Blondinbella ska sända en gång i veckan. Vad är det då som gör mig upprörd?! Jo, att de hävdar att de är först med detta. Men vänta nu, hur länge har jag gjort mina slipsens-live på min blogg som ni läsare har kunnat se varje vecka? Hur mycket finansiering har jag fått från externa på det? Inte ett skit! Jag gör det av ren glädje utan att få några som helst pengar för det. Ingenting jag gnäller över heller men nu är det dags för ett krig!


Jag låter kanske lite larvig men jag vill ha just DIN hjälp nu! Om vi alla går ihop och skriver bara en enkel rad om min blogg och framför allt slipsens-live som stöd för mig. Jag vet att ni är helt underbara läsare och ni ställer upp i vått och torrt, så nu är det dags. Alla bloggare som ställer sig på min sida eftersom att jag var först med detta skriver bara en enkel sympatisk mening på sin blogg om att detta är falsk fakta. Det kommer förhoppningsvis få stor genomslags kraft i bloggosfären. Och detta gör jag inte bara för min skull utan för alla oss småbloggare som alltid hamnar efter de stora med pengarna!


Alltså.... jag är lika trött på Bella å de andra... de snor ideer å tror de e först med allt.... Jag ger MARCUS allt stöd i detta och hoppas alla ni andra OXÅ ger honom sitt stöd genom att skriva om detta i ERA bloggar.... Nu ska kampen mot storbloggarna komma igång!!!!


SLIPSEN

Kika in hos Marcus genom att klicka på länken över!!!!!

Och gör som jag... gå in på blogg.se och tipsa redaktören om Marcus blogg.... att han gör uppror om detta genom att länka till inlägget...

Marcus inlägg





Kommentera här 7 st

Kommentarer
Pernilla

Tack detsamma =) Kram

2010-03-05 @ 10:18:52
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Johan

Ojoj, träffa JJ är inte illa! :)

Vad är det för tröja han har, en matchtröja eller en vanlig sweatshirt? :)



Färjestad alltså... 10-3 mot Modo då?



SV: Ja, du gör som du vill. Jag tänker inte gå ur kyrkan i alla fall. Inte nu i alla fall. Konfirmerade mig gjorde jag, men det var bara för att få presenter :)



Jaja, men de äldre nya då om man säger så :) För mig är de gamla :) men Snövit, Bambi och de är ju också riktiga klassiker, men de mest klassiska av de klassiska är ju Musse och Kalle, självklart!



Ja, hon verkar ju onekligen lite udda... Hoppas det där löser sig i alla fall :)



Lycka till med jobbet! :)

2010-03-05 @ 15:28:30
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
simone

Nämen, vilken häftig skulptur :D

2010-03-05 @ 16:49:15
Länk: http://fattybom.blogg.se/
soffie

Va cool han är i FÄRJESTAD-tröjjan,men va gjorde de igår,

Hoppas de blir vinst nästa match,

Massor av goa kramar till dej å ha en härlig helg

2010-03-05 @ 17:59:38
Länk: http://soffie69.blogg.se/
cicci

Hockey is the shit!!!! Säger bara Frööööölunda.... heja heja!!!!

2010-03-05 @ 18:32:16
Länk: http://cicci79.blogg.se/
Johan

SV: Nej, igår blev det ju 1-3, men Färjestad spelade ju 10-3 mot Modo tidigare i veckan... Snacka om pengar om man hade spelat på det..!



Nejnej, jag tog inte illa upp eller något vad gäller kyrkan. Jag är nog bara med där för att jag alltid har varit det. Det bara är så. Inget jag bryr mig speciellt mycket om egentligen.



Ja, det kan jag förstå, om man träffar en så stor spelare som JJ :)

Jag har en matchtröja som hänger på min garderob :) Den är från säsongen 07/08 :)

Utöver den har jag 2 T-shirts och en munktröja + massa andra prylar :)



Ja, du är bra gammal du! :P haha ;)



Kram, hoppas du har haft en bra kväll!

2010-03-05 @ 22:02:49
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Marcus Å

Tack för att du visar ditt stöd! Allt bra idag då? :)



Kram

2010-03-06 @ 10:28:37
Länk: http://slipsens.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: