Fredag....

Datum: 2010-03-19 Klockan: 19:19:04 Kategori: Allmänt

Jobbat... handlat... hoppat sjukgympan pga tanden....mys på stan med Abbe.... taccomys... dusch.... tevesoffa...

Helgen är äntligen här och jag ska väl inte göra så mycket vad jag vet. Ta igen mig efter en lång vecka med jobb. Pyssel ska de bli. Jag har en del ideer och jag har fått stämplar. Något jag inte testat innan så det blir de ju... massa fina papper man kan grejja med. Om någon har tur kanske de dyker upp något fint i brevlådan. LER.



August har inte haft en bra vecka. Jag vet inte varför. Många Autistiska drag som visar sig än mer tydligt. Han har haft det jobbigt helt enkelt.

Trött.... har inte något att dela... Tycker det är lite dött på bloggen... trist. Var är alla?


Kommentera här 1 st

Kommentarer
sara

jag är här :):)

2010-03-19 @ 23:29:05
Länk: http://ensara.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: