Att prestera

Datum: 2010-05-05 Klockan: 12:18:06 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Varje dag gör vi saker vi knappt tänker på.
Många dagar känner jag att jag inte fått något gjort.
Men om jag börjar rada upp det jag faktiskt gör så är det konstigt nog en hel del.
Saker att vara nöjd med.
Tvätt
Dammsugning
Matlagning
Vardagligt plockande
Rensa
Ja ni vet.... serva barn.. köra på dom. Hämta lämna.
Sedan ska vi hinna njuta lite av livet också.
Rosa St Paula
Bild: Småblommig gul orkidee
Bild: Orkidee
Nej vi måste vara nöjda med det vi hinner och det vi vill. Det är jobbigt med måsten.
Gör vi det vi vill mår vi bättre. Lite i sänder om det är tunga saker.
Nu ska jag försöka få klar maten... gå och hämta August från skolan och vidare hem för att hjälpa till att snygga till i trädgården.
Roligt att många stannat upp och kommenterat idag... snälla fortsätt.

Kommentera här 3 st

Kommentarer
miranda

hejsan, detta var verkligen en fin blogg!

fin header,fin design och väldigt intressant,

jag undrar om du kan kika in i min blogg och ge mej lite tips och så, för jag har precis börjat blogga, så jag behöver alla tips jag kan få,

xoxo!

2010-05-05 @ 12:34:13
Länk: http://kysssar.blogg.se/
Nina

Ja, att må bra är en viktig sak att prioritera!

Jag gillar oxå kommentarer :)

Kram Nina!

2010-05-05 @ 13:03:14
Länk: http://nina-livetistort.blogspot.com
Ellis

Fina blombilder! =)

Sitter på jobbet och försöker installera ett program, men får det inte att funka. =(

Ha en fortsatt fin dag!

Kramar

2010-05-05 @ 13:21:43
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: