Fint väder...

Datum: 2010-05-02 Klockan: 10:30:07 Kategori: Allmänt

Sällan jag sover länge. Men idag var tröttheten det som tog över. Märkte inte ens när Daniel gick upp. Vips var sängen tom förutom på mig och en av katterna som gladeligen hoppade runt så fort jag rörde lite på fötterna.
Solen väckte mig till slut och med öppen altandörr och frukost i magen och tvättmaskinen igång känner jag att jag ska ge mig ut för att få lite lite sol på näsan.
Känner mig annars aningen arg på mig själv att jag rycks med i tankar som jag inte alls gillar. Åsikter jag inte alls känner mig överrens med och att jag helt enkelt inte orkar fräsa ifrån. Men men.... Så är det tyvärr.

Kommentera här 2 st

Kommentarer
mamma mina

God eftermiddag..Härligt vår väder vi har fått nu..Hoppas att du har haft en skön helg...fina bilder.kram

2010-05-02 @ 14:52:55
Länk: http://blondis81blogg.se
Johan

Fint väder är det idag, men inget vidare varmt...



SV: Ja, det låter gött :) Här är det också fint väder, men som sagt, ingen vidare värme... Men jag borde nog egentligen komma ut lite nu, var verkligen jättelänge sen jag var ute och gick/cyklade...

2010-05-02 @ 14:55:51
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: