Ledig men tidig morgon

Datum: 2010-05-14 Klockan: 10:49:04 Kategori: Allmänt

Idag börjar en tre dagars ledighet... såkallad treledig på vårt vård fackspråk. LER. SKÖNT. Tyvärr kunde vädergudarna ha bjudit på bättre väder men samtidigt ger det i alla fall mig en chans att grejja inne. Jag får dock mindre lust att göra något när regnet kommer, himlen är grå och allt känns lite mer trögt på något vis.

Jag har i alla fall tränat nu på morgonen och jag är så glad att hur motogt det än känns så är det skönt. Körde lite av de Yoga övningar jag lärt mig och jag blir härligt avslappnad.

Ska nu strax hoppa in i duschen och vidare vill jag nog börja pyssla lite. Ta igen mig... August åker till Malou i eftermiddag för att trillbringa helgen där och eftersom Daniel fått jobb i helgen så är planerna för helgen omgjorda... ingen 40 års fest och ingen bil inget tyngre trädgårdsarbete och ja vi får se.

Ska även klippa mig i eftermiddag.

Annars? Kommentera lite nu... trist att gå in på bloggen. Se alla besökare men INGEN har något att säga... SKRIV.




Att förstå och bara tänka att såhör blev livet. Livet blev detta och jag är ensam den som kan påverka just mitt liv. Ingen annan ger mig det liv jag har. Jag är ensam ansvarig. Jag måste finna den väg jag vill gå. Men ibland trots att man vill kan man inte. Man kan inte och det är inte en fråga om vilja eller att inte våga. Det kan vara andra omständigheter som gör att man väljer att vara kvar där man är i livet. Att man inte gör de förändringar som man kanske skulle vilja just hör och nu. Man har andra att ta hänsyn till. Andra runt om.

Livet. Denna krokiga väg... vart bär den? Var ska vi och vad ska vi lära oss? Vet någon?

Jag vet bara att jag måste och kag kan förändra och göra det jag vill när jag vill. OM jag kan.




Kommentera här 6 st

Kommentarer
anne

Man kan alltid försöka hitta alternativa vägar om de givna inte fungerar, bara för att slippa stå och känna sig frustrerad där man står och är.

2010-05-14 @ 10:56:44
Länk: http://annnne.blogg.se/
Anna Smid

hallå!

Ramlade in här av en slump och har nu kikat runt lite på dina scrapbookinginlägg! Jättefina alster du gör! Visst är det hur skoj som helst med scrapbooking?!

Ha e bra ledighet!

2010-05-14 @ 12:20:01
Länk: http://www.smid.zoomin.se
Becca & baby

Jodå, allt är fint med oss. Isac har dock haft några griniga dagar, men det är inget som inte går att uthärda :)



Sitter just nu och försöker hitta affiliateprogram med BRA annonser att ha på bloggen, som folk faktiskt är intresserade av ;p



Men har pratat med en som använder sig utav bloggpartner och hon har fått utbetalningar så det ska fungera :) Vi gör inte detta förgäves ;) Får inga klick när jag klickar på mina länkar, får du det? :/

2010-05-14 @ 12:21:26
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Becca & baby

Okej, går lite trögt här med så har suttit en hel del på bloggtrafik nu så det har ökat lite mer :) Ligger dock bara på 174, men det går framåt. Hur mycket har du fått ihop? :)



Åh, skulle också vilja klippa mig! Får boka tid när jag fått pengar :) Ska till ullared då också :D

2010-05-14 @ 12:31:40
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Becca & baby

Jag klickar lite då och då :)



Har inte varit inne på bloggplus alls på flera veckor, tyckte inte det gav något.



Men du har mindre än 100:- kvar iallafall ;) Håller tummarna för att du hinner innan 25:e!

2010-05-14 @ 12:52:00
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Becca & baby

Satsa på att det tar en månad till så blir du kanske överraskad ;) För mig lär det ta en månad till iallafall!

2010-05-14 @ 13:07:04
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: