Må dåligt dag...

Datum: 2010-05-15 Klockan: 09:50:18 Kategori: Allmänt

Fy har vaknat till en dag då jag inte alls mår bra.

Kroppen är inte alls med och känns som jag har en redig bakfylla vilket jag inte har eftersom jag inte druckit en droppe.

En sen kväll blev det dock och så mat som magen inte alls tålde. Jag är trött på min värkande kropp. Mage som är paj och illamående. Så innerligt trött.

Speciellt en dag som denna när jag är ledig. Jag vill orka. Vara full av energi.

Jag vill massa men jag orkar inte och mår skit av att jag inte ens orkar ha skoj.

Menar ju inte att jag måste göra något men jag VILL ju göra något helt enkelt. Har varit ute i regnet och rastat min vovve och nu ska jag inta sängen en stund till vilket aldrig händer annars.



Kommentera här 3 st

Kommentarer
Becca & baby

Det är skönt med såna dagar också,bara vila och ta det lugnt. Inte lyfta ett finger för någon.



Ja, håller med dig om att det måste passa också. För stora bröst är inte fint! :)

2010-05-15 @ 11:06:36
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Becca & baby

Men jösses, du råkar inte minnas vad dokumentären hette? :P Och vilken kanal det var på? Måste jag nästan se! 5,5 liter är ju helt galet!! De flesta sätter väl in max 500 ml.

2010-05-15 @ 11:54:09
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Johan

Du är ganska smart ändå. Vila är nog bäst när man mår sådär. Även om man vill göra massa grejer så är det bäst att vila och ta det lugnt tills man mår bättre...

2010-05-17 @ 22:49:00
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: