Massage

Datum: 2010-11-13 Klockan: 16:01:31 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Massagen gav energi.

Energi att orka. Det jag hoppats på.

Jag känner att jag fyldes av det jag verkligen saknat och inser att jag borde gå lite oftare. Inte för att jag har ont utan för att få ur lite slaggprodukter. Få en skön avkopplande stund och sedan orka bättre.

På måndag ska jag ta mig iväg och träna igen och vidare har jag små saker att se fram emot. Man behöver det. Det måste inte vara så stort men små små saker som gör att man orkar vidare.




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Fru W

Jag skulle alltså behöva en massage för att få lite energi...bra då vet jag, hihi!



Ja man behöver saker att se fram emot, att längta efter för att orka med vardagen och framför allt, orka med sig själv! Jag är inne i en period som jag tänker mkt, saknar mkt och längtar mkt och jag känner mig konstig för det. Men allt kommer bli bra. Att läka inifrån måste jag en gång för alla!!



Ha en fortsatt trevlig helg!!



kram

2010-11-13 @ 16:32:44
Länk: http://mamablues.blogg.se/
Johan

Så sant. Man behöver verkligen de där små sakerna att se fram emot. De kan ge väldigt mycket energi.



SV: Ja, så är det ju. Vi får se på nästa tävling. Den är i februari, men då är det ännu hårdare motstånd, för den tävlingen är ännu större än den här, men det ska bli kul! :)



Okej. Ja, på den nivån ska man absolut tävla för sin egen skull och då främst mot sig själv och inte mot andra. Som du säger, kul för dem att båda 2 slog sina egna rekord. Det är ju sådant som stärker! :)



Ja, jag läste artikeln förut :)

Bra där och framförallt nyttigt för folk att läsa tror jag :)



Okej, färger och så då, vet du det än? :)



Hoppas jobbet har gått bra idag! :)

2010-11-13 @ 22:48:01
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Gurkiss

Mmmm vad härligt med massage :)



kram kram

2010-11-15 @ 18:16:05
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: