En höna av en fjäder....

Datum: 2010-10-23 Klockan: 09:06:52 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Varför sår man ett frö som växer till en planta när det inte finns ett frö att så.

Att bygga illussioner och sanningar som inte finns.

Att tro utan att riktigt veta grunden.

Sånt gör ju att man mår så dåligt själv. När man inte vågar ta reda på.

Att stå och bygga upp orosmoln utan grund eller på grunder man själv tror sig funnit.

Att anse att man inte behöver prata ut. När man inte kan se sin egen del och ta reda på fakta. Det skapar så mycket onödigt.

Jag då? Hur ska jag göra? Jag väntar in. Jag fegar ur. Orkar inte ta stid. Inte nu.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

ja du, ibland är det bättre att fråga o prata än att gå o tro massa saker som man sen förstorar upp och gör, som du skriver, en höna av en fjäder. men det är svårt!



sv: renoveringen blir bra! :)



trevlig helg!

2010-10-23 @ 21:34:41
Länk: http://hoppelajnen.se
Gurkiss

Massa tankar o kramar till dig gumman <3

2010-10-24 @ 09:19:48
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
Johan

Lite av det där pratade jag om då när jag höll mitt föredrag för snart 2 veckor sedan :)

Folk tror så mycket utan att egentligen veta, vilket bygger fördomar.



SV: Är det 15:e november som är sista datum för sommardäck? Eller är jag helt ute och cyklar? :)



Okej, och den vinden ska ni inreda då, eller? :)



Hur går det med renoveringen, är det klart nu? :)



Hoppas du har det bra!

A kommer hit idag och resten är i Rom, så just nu kan jag inte må bättre :)

2010-10-24 @ 10:23:36
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: