En ny dag....

Datum: 2010-10-21 Klockan: 08:53:19 Kategori: Allmänt

En kall dag som ser ut att bli fin...

Jag har dock för mycket att göra och tyvärr inte alls varken lust eller energi. SKa ju kalasa för Albin i eftermiddag så jag måste ta tag i lite här hemma. Inte för att det måste vara tipp topp men nu ser det ut som krig. Det känns aningen övermäktigt. Vet knappt var jag ska börja. Vad som är viktigt.

Givetvis får man ta de som vi har de men som sagt, jag måste ändå. Helst vill jag bara mysa. Ta de lugnt. En lång jobbhelg väntar och jag borde vila. Men vi har liksom ett rum som måste bli klart idag så jag har inte mycket till val. Jag måste plocka och fixa.

Har samtal med skolan sedan också ang August.



Denna underbara bild har min vän PETER tagit. KLicka på hans namn och kika runt bland hans bilder. Eller varför inte be honom fota just dig. Här ser ni mina tre grabbar. Oskar Albin å August. Min stolthet. Mina barn. Mina Ungar.



Nä nu ska jag å Selma göra lite nytta. Eller jag... Selma springer mest ivägen hon... men go ja de är hon trots allt.


Kommentera här 4 st

Kommentarer
frida

kolla våran blogg =)

2010-10-21 @ 09:40:40
Länk: http://fridaochnatalies.blogg.se/
Mallamousan

Åh va fin bild på dom!!

2010-10-21 @ 10:56:52
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Lena

Du har verkligen tre mycket fina pojkar!! De måste brås på sin mor!! ;)

mimmi

:)

2010-10-23 @ 00:36:58
Länk: http://mimminicole.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: