Renoveringen går frammåt

Datum: 2010-10-20 Klockan: 09:55:26 Kategori: Hemmet

Just nu är ett rum klart, mer eller mindre. Måste köpa hyllor osv. Ett rum ska få ett golv samt lister. Det tredje rummet har en del målarbestyr att få gjort samt att det ska rensas och städas upp. Jag känner mig stressad till max.

           


Har tränat en stund på morgonen. Vi har ett kallt och fint väder idag. Ledig. Men inte så ledig ändå. Det ska som sagt plockas och städas. Jag tvättar och vidare har jag fullt upp med lite bak. En tårta i alla fall. resten får nog bli att jag går på kondis och köper. Tiden räcker inte till tyvärr.

NU ska jag hoppa in i duschen och hoppas att jag blir lite lite piggare för nu är jag TRÖTT.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Mia

Åhhh va snygg tapet, den gillar jag verkligen! Ska nog kolla något liknande till bonus-dotterns ena vägg när vi fixar i ordning för henne så småningom.



Så duktiga ni är, blir inspirerad av sånt men behöver vänta in lite pengar innan vi kan börja!



Du ser ut att ha att göra idag, hoppas du hinner ta en liten paus emellanåt och kanske titta i nån tidning o bara koppla av lite också!



kramen

2010-10-20 @ 11:12:27
Länk: http://fredthevov.blogg.se/
Johan

Ja, kallt är det minst sagt... Det pratas om att det t.o.m. ska bli snö här... Usch...



SV: Klart du är! :)



Okej, då vet jag...



Nej, ibland är det svårt att ta det lugnt, jag vet, men försök ändå, för det behöver du.

..Så kanske man inte ska säga, för klart man försöker, men ändå går det inte alltid, eller hur?



Ja precis! Du får berätta vad de säger sen imorgon :)



Ska ni bygga en helt ny övervåning, eller handlar det om att göra om den övervåning som redan finns, men som kanske inte är den bästa? :)



Hoppas du har det bra idag! :)

2010-10-20 @ 14:06:49
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Johanna

looking goood!

2010-10-20 @ 16:47:29
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: