Dopkort

Datum: 2011-08-27 Klockan: 11:15:40 Kategori: scrapbooking

Lite dåligt med besök och kommentarer på bloggen. Tråkar den ut er läsare? Är inte renoveringen intressant att läsa om och se bilder från?

Funderar då jag fått enormt lite respons. Vad ska man skriva om so intresserar så pass att man orkar lägga in en kommetar?

Nåja. Igår inhandlades en mängd med nya papper. Laban och Lilla Anna och Tummen. MIN barndom.

Jag fick en beställning på ett dopkort. Så jag visar detta.

Annars ska denna lördag gå till att grejja på nya våningen i huset är tanken. Just nu sitter dock hela familjen och bara sitter.









Annars så går allt i sin vanliga lunk. Första skolveckan är avklarad för barnen. Det har gått bra. Det rullar på och vi är inne i rutinerna igen. Skönt för alla.

Önskar er alla en fin helg.


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: