The Power of love.

Datum: 2011-08-18 Klockan: 10:09:00 Kategori: Musik

Älskade denna låt med Frankie goes to Hollywood. Så fin.

Den väcker en del minnen. Köpte låten som Maxisingel när jag var till London som 16 åring. Tänk att jag fick åka ensam till London med en kompis. VI skötte oss. Såg oss omkring. Shoppade.




Men så finns låten med Jennifer Rush. Den singeln fick jag av syrran. När hon var någonstanns när jag var liten köpte hon alltid något till mig. Sedan var ju denna låt den bästa man kunde tänka sig när man var på disco. Till den fick man dansa länge med killen OM man fick chansen att dansa då. Jag var ju inte så modig.




Kommentera här 2 st

Kommentarer
Mallamousan

Visst är det en riktig goding! En bostonterrier/dansk gårds hund blandning på 10 veckor. Rose-Marie här nere på jobbet som har med honom!:) Tequila är inte riktigt nöjd! :) haha

2011-08-18 @ 10:32:49
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Pernilla

Har mailat dig igen om text ändring i fadderbrevet....



Bra låtar det där :)

2011-08-18 @ 12:13:30
Länk: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: