Barnflickan

Datum: 2011-12-19 Klockan: 07:22:00 Kategori: Böcker

Barnflickan (inbunden)
En debutbok. Barnflickan. Skriven av en Hanna Von Corswant.
Detta ska vara en thriller...eller skräck. Men jaaa jag vet inte. Psykologisk thriller kallar ja de inte ens. Det är en enda lång historia där man inte vet vad som är sant och inte... men ändå. Nej de tar inte tag i mig.
Det handlar om Karin som kommer till Frankrike och ska vara Au pair. När hon kommer dit finns inget barn och saker börjar hända i huset. Saker blir mer och mer konstiga och man blandar händelserna med Karins tidigare liv hemma i Sverige.
En bok att läsa? Jo visst. Men ingen bok jag fastnat för.
Vill du läsa mer om boken så kan ni gå in på BOKUS.

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Linda

Önskar jag kunde vara mer som dig och faktiskt ta mig tid att läsa. Jag har många olästa böcker och jag tar mig bara inte tid att läsa dem, och då har jag ändå varit sjukskriven i sex veckor.

Kram

2011-12-19 @ 07:46:41
Länk: http://tjock-till-smal.bloggplatsen.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: